(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENİNLE YAŞARIM.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENİNLE YAŞARIM.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
YÜREĞNDEKİ SEVDASINI MELEKLER EZBERLEMİŞ DOSTUM ...DERİNDİN VE KANATTIN. ne kadar da ayrı kıtalarda olsakta derinliğin diliyle ve gerçek aşkın lisanı tanımıyor kilometreleri akıyor işte gönülden gönüle.
Bülbüllerim yasta,güllerim sessiz Ah! sözlerim nakıs,gözlerim fersiz Bunca yil sevgili, böyle habersiz Seninle yaşarım, günleri sensiz.
Ne derdin tadı var,ne hazzın sensiz Ne aşkın anlamı,ne hüznün sensiz Mehtap ol ,şiir ol,sen dol gönlüme Çaresiz yaşarım , günleri sensiz.
TimurŞAHİN iyi ki size ilham vermiş değerli dostunuz ama sizde zaten o ilham olmasa böyle güzel bir şiiri okuyamazdık...teşekkürler...tebrikler...saygımla...
Çiçeklerin en kıymetlisine, güle benzetilir sevgili. Hatta gül utanır sevgili bahçeye girdiğinde, güneşler utanır sevgili dışarı çıktığında kendi çirkinliğinden. Güneş hemen bulutların ardına saklanır, çirkinliği belli olmasın diye. Bülbüller hep sevgili yüzünden güzel ötmeyi öğrenmişlerdir. Sevgilerini anlatırlar daima. İsterler ki gül, bir kerecik açılıversin bülbüle. Gül sevgili, bülbül sevendir. Gülün açılması, bir kerecik dönüp bakması demektir sevene. Bülbüllerin yasta değil sevgili Timur kardeşim. Yasta olsalardı bu kadar güzel ternnüm edermiydi bu güzel şiirde. Yüreğine sağlık.Yine güzel şiirlerinden biri. Haz aldım şiirinden.Kalemine sağlık. Selam ve savgiler gönlüne.
ne kadar da ayrı kıtalarda olsakta derinliğin diliyle ve gerçek aşkın lisanı tanımıyor kilometreleri akıyor işte gönülden gönüle.
derinliğine sağlık dostum...