(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kelimelerle oynamak, onları ortadan bölüp; farklı (hızlı veya yavaş) tekrarlarla ilginç söyleyişlerin farkına varmak, etimolojik ve onomasti bilirlik işaretidir.
Bu şiir bilimsel anlamda bir sürü soru sordurduğu için, bilim ve şiir başlangıç düzlemidir.
Baca karası, bacakarası, Bac akar ası gibi :))
Esenlik usta..
Göktürkmen tarafından 10/25/2008 1:39:20 PM zamanında düzenlenmiştir.
FAKAT ŞÖYLE BİR ÇEVREYE GÖZ ATTIĞIMIZDA NELER GÖRÜYORUZ, neler ödüllendiriliyor, kimlere primler sunuluyor; başlı başına sorun sayın YUNUSİ.Sizi ve haklı karşı çıkışınızı o büyük yangınızı anlıyorum.Keza ben de o yangından geçtim.Doğru söylüyorsunuz.Ama dokuz köyden de kovulmayı göze alıyoruz hep, biz hep Onuncu köyün muhtarı oluyoruz.Kendimizin muhtarı oluyoruz; köylülerin muhtarı olmayı beceremedim ben şahsım adına. Saygımla.
tarihi efsaneleri iyi bilen Şaban dost; bacak arası ile günümüzü, baca arası ile sanki peribacaları efsanesindeki Gülperi ile Revan'ın aşkını anlatmış gibi geldi bana.
baca karası ise; aleveden geriye kalan is olsa gerek.
yine de şairin fantazisini sadece o bilebilir düşünüyorum. selamlarımla...
ÇOK İNCE DÜŞÜNEN ŞAİRİM, SAYGILAR GURBETİNE...ÇOK ŞEY VAR BU HUSUSTA SÖYLENECEK YAZMAYA KALKSAM ROMANLARA SIĞMAZ.İŞTE BU SÖZCÜKLERİN SİHİRLİ DİZİLİŞİNDE HAYAT. GERİSİNİ ....... GİTSİN! BİR BACANIN , BİR ÇİFT BACAĞIN BİR DE ATEŞİN İÇİNDE TOPLANIYOR HEPSİ. SAYGILAR...
Susmak yeter mi yorum için Şaban Bey.. Susup da düşünmek için.. İnsan, aklına çakılan bir çiviyle ne kadar yaşarsa o kadar susmak isterim ben şimdi.. Sözümü heybemde tutup susmak.. Kalın sağlıcakla..
Bu şiir bilimsel anlamda bir sürü soru sordurduğu için, bilim ve şiir başlangıç düzlemidir.
Baca karası, bacakarası, Bac akar ası gibi :))
Esenlik usta..
Göktürkmen tarafından 10/25/2008 1:39:20 PM zamanında düzenlenmiştir.