(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AAAH!.. KEMAH şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AAAH!.. KEMAH şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Öğretmenlik mesleğini özümsemiş mesleğini severek yapan öğrencilerini kendi çocukları gibi gören eli öpülesi öğretmen arkadaşımız bu gün hem sizin hem de tüm öğretmenlerin öğretmenler günü kutlu olsun....
Şiiriniz beni çok duygulandırdı.Kaleminiz daim olsun hocam....
Bu şiir buraya galiba Ekim ayında eklenmiş. Ve bir Allah'ın kulu da, tek bir satırla dahi yorum yazmamış. Ne kadar acı..
Muhterem Hocam. Şiiriniz gerçekten çok muhteşem. Burnumun direği sızladı okurken. Sizi çok iyi anlıyorum. Bir öğretmenin öğrencilerinden ayrılmak zorunda kalması, et ile tırnağın birbirinden ayrılması gibi dayanılması çok zor bir manevi acıdır..
Umarım başka diyarlarda ''derin gözler''e kavuşmuşsunuzdur. Umarım şu anda yine ''tatlı dertler''iniz vardır. Haa unutmadan.. Buradaki vefasızlığı fazla kafanıza takmayın. Burada işler ''ahbab-çavuş'' ilişkileri şeklinde yürüyor. Yani gruplar oluşmuş, herkes birbirini pohpohluyor. ''Sen bana yorum yap, ben de sana yorum yapayım.'' ''Sen bana yüksek oy ver, ben de sana vereyim'' Maalesef hocam.
Annenize yazdığınız diğer şiiri de okudum, inanın hâlâ etkisindeyim. Selam ve saygılarımla...
şiir gerçekten de ahh dedirtiyor
tarih dikkatimi çekti
yatılı okulda mı görevliydiniz hocam
selam ve saygıyla