(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇIKMAZ SOKAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇIKMAZ SOKAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bakmaa gözlerime Zaten seni seviyorum Bu gözler seni görmüş Bu kalp senın için acı çekmiş Ruyalrım seninle dolmuş Bakmaa gözlerimee Yasamım sana baglı ilk göz yaslarım gibi Ben çıkmaz sokaklarda, Seni bekliyorummm... Atmışım butun acılarımı bir kenara senin mutlulugun için yaşıyorum Her gece aynı yerde aynı saatte senı bekliyorum Bilki ben seni çıkmaz sokaklarda bekliyorum!!! Daha ne beklıyorsun bir davetiyemi yoksa bir çiççek mi? Belki beklediğinizi bilmiyordur bir çiçek gönderebilirsiniz...Güzel bi çağrı olmuş şiiriniz.Yüreğinize sağlık...
Zaten seni seviyorum
Bu gözler seni görmüş
Bu kalp senın için acı çekmiş
Ruyalrım seninle dolmuş
Bakmaa gözlerimee
Yasamım sana baglı
ilk göz yaslarım gibi
Ben çıkmaz sokaklarda,
Seni bekliyorummm...
Atmışım butun acılarımı bir kenara senin mutlulugun için yaşıyorum
Her gece aynı yerde aynı saatte senı bekliyorum
Bilki ben seni çıkmaz sokaklarda bekliyorum!!!
Daha ne beklıyorsun bir davetiyemi yoksa bir çiççek mi?
Belki beklediğinizi bilmiyordur bir çiçek gönderebilirsiniz...Güzel bi çağrı olmuş şiiriniz.Yüreğinize sağlık...