Babam benim...... Ekmeğini denizden çıkaran babam. Herkez ruyalarını görürken sıcacık otururken..... Sen fırtına,soğuk,saat demeden..... Bizim için çalışan babam. Hırslı babam benim. ALLAH’tan tek dileğim..... Senden önce alsın canımı. Sen olmadan yaşayamam babam. Babam benim.....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BABAM..... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BABAM..... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Babaya anaya ne yazılsa azdır,ama sen böyle düşünürken onlarde derki Allah'ım bana evlat acısı gösterme diye dua ederler evlatlarına..Allahım gecinden versin genç ölümler vermesin ama tek gerçeğimiz sırası gelen gidecek bu sen ben veya en sevdiklerimizden birisi olabilir,onun Rahmetinden sual olmazmış..Allahım ölümün bile hayırlısını nasip etsin..Allahım sevdiklerimizi bize bağışlasın..
Duygular samimi ama bence de Babaya yapılabilecek en büyük kötülük ondan önce ölmeyi istemek.Belki de bu mümkün(Allah korusun) Ama genç ölümü daha bir dokunur yüreklere.....Babanıza okutmayın bu şiiri bence:))))Üzülür.. Kutlarım.Selamlar...
babana yazdığın bu şiir çok anlamlı bilirim anlamını hatta allah kimseye yaşatmasın yokluğunun acısını bile yaşadım....çok zor.. şiir çok harika kısa ama güzel sen düşlerinde onu görürken oda seni geleçeğe hazırlamak için açılıtyor denize....