(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
, şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Seni saran başka eller, Yüreğinde bilmediğim adresler... Hani sonsuza kadardı? Ne de kolaymış bırakıp gitmek... Ne de çabuk tükenirmiş sevgiler... Sen ve ben,biz yalanmışız meğer...
HANGİ AŞK SONUNA KADAR DEVAM ETMİŞ Kİ... KUTLARIM DUYARLI YÜREĞİNİZİ.SEVGİLER.
Dilinde birkaç kelime, Veda dökülüyor sözcüklere, Beni sensiz biçare bırakma, Hazır değilim ayrılığın hükmüne...
*************************************************** Bu ne hoş ve ne güzel bir anlatım.Duyğularınızı paylaştım adeta..Hissederek ve haz duyarak okudum. Umarım yüreğinizden dökülen güzellikleri daha çok paylaşacağımız şiirlerinizi okuruz.Yüreğinizin heyacanı ve sevgisi eksilmesin..
Seni saran başka eller, Yüreğinde bilmediğim adresler... Hani sonsuza kadardı? Ne de kolaymış bırakıp gitmek... Ne de çabuk tükenirmiş sevgiler... Sen ve ben,biz yalanmışız meğer...
HAYAT İŞTE NE OYUNLAR OYNUYOR İNSANLARA...GÜZELDİ.RABATLI
Veda dökülüyor sözcüklere,
Beni sensiz biçare bırakma,
Hazır değilim ayrılığın hükmüne...
tebrikLEr :)