Bir ülkeye Cumhuriyeti armağan etmis. Seçme seçilme hakki getirmis. Bütün düşman kuvvetleri bertaraf etmiş bir adamın Cumhuriyetinde yaşayıp ondan nefret eden her birey; VATAN HAİNİ, NAMUSSUZ, ŞEREFSİZ’dir...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
10 KASIM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
10 KASIM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğimde hissederek içtenlikle okuduğum harika bu şiiri ve değerli şairini gönülden kutluyorum tebrikler. Türk Milleti için ebedi Başkomutanı, Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü, 86'ınca ölüm yıldönümünde yine rahmet minnet ve şükranla anıyor ve bu vatan için onunla birlikte canlarını ortaya koyan feda eden tüm şehit ve gazilerimizin ruhları şâd mekânları cennet olsun diyorum. Bu vesileyle anlamlı bu muhteşem güzellikteki yürek sesi güzel şiiri gönülden kutluyor, nicelerine diyorum değerli şairem. Kaleminiz daim esin kaynağınız gür olsun. En içten saygı, sevgi ve muhabbetle esenlikler diliyorum.
İyi akşamlar, çok teşekkürler efendim. Yolumuz bir. Başta M. K. Atatürk olmak üzere, tüm şehitlerimize, Allah'tan rahmet diliyoruz. Yüce Allah bu milleti her türlü belalardan korusun. Güzel yorumunuza çok teşekkürler...
Türk Milleti için ebedi Başkomutanı, Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü, 86'ınca ölüm yıldönümünde yine rahmet minnet ve şükranla anıyor ve bu vatan için onunla birlikte canlarını ortaya koyan feda eden tüm şehit ve gazilerimizin ruhları şâd mekânları cennet olsun diyorum.
Bu vesileyle anlamlı bu muhteşem güzellikteki yürek sesi güzel şiiri gönülden kutluyor, nicelerine diyorum değerli şairem. Kaleminiz daim esin kaynağınız gür olsun.
En içten saygı, sevgi ve muhabbetle esenlikler diliyorum.