(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SATIR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SATIR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayat o nunla, o kelimelerle oynadı......Çok etkileyici birazda kendinden bişeyler buluyor insan bu değerli dizelerinizde muhteşem kelmesi bile yetersiz kalıyor ama öyle , yüreğinize sağlık saygılar...
Yani... Nasıl söylesem, tema iyi yakalanmış... "Satırlar arasında geçiveren bir hayat..." Son mısralar da vurucu... Lakin o resim ne öyle... Kanlı manlı... Okurken midem bulandı yahu. :) Neyse... Satırlar içinde geçen hayatınıza bir satır da benden miras... Fazla yazamıyorum. Resim bana kötü kötü bakıyor.
.........satır satır kıydığı/m hayatın suyunu sıksam şiir olurmu. ......mükemmeldi. bu mısra yeter meseleyi, vakıayı anlatmaya. kelimelerle haytla oynadı.her sürçmede çelmede bir virgül attı. hayatı bir satır yaptı. bütün hayatı bir satırla özetledi. belliki rüzgar gibi geçti . acılı bir rüzgar gibi. avuçların kanaması neki insanın yüreği kırıldıktan hançerlendikten sonra. insan kanar aldanır sahte yapay güzelliklere. bitmez bu ses bu hüzün bu acı. acılar sevgiler büyük aşklar satır aralarında ayrıntılarda gizli. ..kananın inananın yüreği kanar. ........tekrar tebrikler bu şiir anlaşılmazsa bende yanarım.
Sayın Harun gereken ilgi göreceli kasteddiğiniz günün şiiri yada yakama kurdela ise bu konuda çok farklı düşüncelerim var yok değilse şiir bende ilgiyi buldu ilgilenenler sayfada buluştu buda kafi sanırım anonim 13 saklananlar gurubu kuruldu ve onlar ne okuduğu bilinsin ister ne de fikrini beyan eder hep gizli öznedirler
.....Ç
.............O
.......................K
.............................................
.............................................G
...................................Ü
.........................Z
...............E
....L
.............................................
S
.......A
.............Y
....................G
...........................I
.................................L
........................................A
.................................................R
.....................................................
...........ADNAN .....ŞAHİN...........