(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR YOL AÇILIR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR YOL AÇILIR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kardelenim kardasın, Her gün ahu-zardasın, Anlıyorum zordasın, Sabret bir yol açılır,
Kardelen kara gider, Gönlüm hep yara gider, Bu yollar yare gider Sabret bir yol açılır.
Sevdim senin sevgini, Yeşil sarı rengini Göremedim dengini, Sabret bir yol açılır.
Mevla kapatmaz yolu, Sevdalı gönül deli Sen,ben Allah’ın Kulu, Sabret bir yol açılır.
Gözlerimin nurusun, Hem berraksın, durusun Seni Allah korusun, Sabret bir yol açılır.
Kardelenim, kar sensin, Yüreğimde kor sensin, Oguzuma yar sensin, Sabret bir yol açılır.
---------------------------------------------------------------- Azim ve kararlılıkla bir yol değil bin yol açılır.Yeter ki insan karamsar olmasın.Atalarımız Ergenekon'dan çıkarken demir dağları eritmemişler mi.Biz de onların soyu olduğumuza göre her türlü zorluğu yenebilecek güçteyiz.Oğuz soylulara hiç bir güç engel olamaz.Üstadımı kutlar,saygılar sunarım!..
Mevla kapatmaz yolu, Sevdalı gönül deli Sen,ben Allah’ın Kulu, Sabret bir yol açılır ***************************** Yüreğiniz ve kaleminiz daim olsun. Şiir gibi şiirdi ... selam ve saygılar.
Kardelenim kardasın,
Her gün ahu-zardasın,
Anlıyorum zordasın,
Sabret bir yol açılır,
Kardelen kara gider,
Gönlüm hep yara gider,
Bu yollar yare gider
Sabret bir yol açılır.
Sevdim senin sevgini,
Yeşil sarı rengini
Göremedim dengini,
Sabret bir yol açılır.
Mevla kapatmaz yolu,
Sevdalı gönül deli
Sen,ben Allah’ın Kulu,
Sabret bir yol açılır.
Gözlerimin nurusun,
Hem berraksın, durusun
Seni Allah korusun,
Sabret bir yol açılır.
Kardelenim, kar sensin,
Yüreğimde kor sensin,
Oguzuma yar sensin,
Sabret bir yol açılır.
----------------------------------------------------------------
Azim ve kararlılıkla bir yol değil bin yol açılır.Yeter ki insan karamsar olmasın.Atalarımız Ergenekon'dan çıkarken demir dağları eritmemişler mi.Biz de onların soyu olduğumuza göre her türlü zorluğu yenebilecek güçteyiz.Oğuz soylulara hiç bir güç engel olamaz.Üstadımı kutlar,saygılar sunarım!..