Bir gün Hayatımın dönüm noktası olacagı aklımın ucuna gelmemişti.. Yeni Filizlenecek bir aşkın kıvılcımları atılıyordu.. Günlerden 25 agustos ’tu birden karşıma cıktın.. Oysa eski Aşkın verdiği acıları kapatmaya çalışıyordum..
Belkide coktan kapatmış artık mutlu olmayı istiyordum.. Ve sen cıktın karşıma Öyle bir içten konuşmaların vardıki.. Bir an omuzumda bir elin sıcaklıgını hissettim.. Korkma Artık yanlız Değilsin Bu acılar bitecek artık der gibiydin..
Öylece Kaptırmışım kendimi Bu yeni aşkın güzelliğine.. Yalnız Birşeyleri Yanlış yapmışım en baştan.. Keşke Bazı gerçekleri daha ilk baştan anlatsaydım.. Neler yaşadıgımı neleri yanlış yaptıgımı.. Bunları anlatmamış olmam aslında herşeyin bitmesini en baştan göstermişti..
Bu hatalarla suan son bulan bu aşkın acısı daha büyük.. Senki bunları hiç haketmedinnn ve seni bu yanlışlarla kaybettim.. Ama sen öyle birisiydinkii bunca şeylere rağmen Çok güzel gittin benden.. Hiç bir şey demedin sadece hakkımı helal ettimm..
Ve bende hakkımı helal ediyorum bitanem.. Biliyorumki bundan sonra daha mutlu olacaksın.. Benim haketmediğim mutlulukları bile sana bırakıp bu hayattan çekiliyorum.. Ölmedim belki ama suan bir ölüden farksız değilim...
Son sözüm Gözüne hiç yaş düşmesinn....Hoşçakal...
Şiiri Değerlendirin
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bitmek Zorunda olan Bir AşkTı Bizimkisi.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bitmek Zorunda olan Bir AşkTı Bizimkisi.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.