Rab o yeri terk etti yani "BİZ değil o yerle Allah"Rab o yeri terk etti yani "BİZ değil o yerle Allah" Alimlerin yüzü suyu hurmetine yaşıyoruz ...de ALLH sadece onlarla "BİZ" sadece onları terk etmemiştir çünkü...teknoloji ilmini unutmayanları da terk etmemiştir Allah Razzak için çareler çözümler arayanları da rusun tahılını aç afrikaya eriştirmeyi görev edinenleri de Allah terk etmemiştir.. Allah kimi terk ettim.esmasına köle olmayanları teknoloji ilmine gereken önemi vermeyen osmanlıyı...savaşta çok şehit veririrsin teknoloji ilmini terk edersen ve diğer görevlerde de zorluk eziyet ter fazla dökersin...Aklı kullan ...vicdanı kullan acıları azaltmak mümkün ...şehitleri azaltmak mümkün...Gazzeli çok şehit vermeyi seçti teknolojiyi unutarak... tarım aletlerinde de teknoloji ilmine sarıl şehit ecrini kap...şehitler azalsın diye teknolojiye yönelen şehit ecrini kapar şefaatçi de olur diğer teknoloji uzmanlarına ...bilal müezzinlere hafızlar hafızlara şefaatçi olma hakkına sahibler...uzmanlar uzmanlara alimler alimlere tacirler tacirlere...yani tevbeliler tevbelilere sünnetullah bu peygamber peygamberler sahabiler sahabilere ve diğer tevbelilere...haklarını bağışlayacaklar ama dedelerimiz bize şefaatçi olmayacaklar çünkü izlerinde değiliz zaniye zani şefaatçi tevbe ettiyse...tevbesize şefaat Allahın işi gaffar o...vasıta aracı giremez tevbesizle Allah arasına Firavunla Allah arasına veya nemrutla Allah arasında aracı yok kilise de tevbeliyle Allah arasına girmektedir... Evet tevbesiz zaniye ve şeytana cehennem vasıta vesile aracı olacak.tevbesiz olduğun günahlar için cehenneme gireceksin ey şahadetli ve cezan kadar yanınca Allah devreye girer ve affederse cennete girersin Gaffar affetmedikçe şehadetin sebeb olarak yetmez...Allah sebeb..aracıyı sebeb kılan da zaten o Razzaklığı için meyveleri tahılları hayvanları sebeb vesile kılan da o...Allah sebeb ve Allahın sebelik için BİZ oldukları sebeb...Yunus ve meryme vasıtasız geldi rızıklar hz İbrahime de vasıtasız geldi destek ve topal sinek...Sebeb Allahın Hafız esması Esma ya kul köle olanlarında sebeb olma hakkı var...ama teknik uzmanlıkta pir olan diğer teknik uzmanlara yetkili çünkü o gayretin zorluğunu o pir biliyor...hz Bilalr pir müezzinlere şefaatçiliği hakketmiş bir insan dünyada vasıta olan aracı olan ahirette de aracılıkla görevli dünyada kör olan ahirette de kör dünya aynasıdır ahiretin...tevbesi ahirette de tevbeden yarar görmeyecek şeytan tevbe edecek ama tevbe ona fayda vermeyecek çünkü dünyada tevbe etmemişti ama Allah gaffardır şeytanı bile bağışlar dilerse..Allah sınırsız sebeb yaradılan dünyada da sınırlı şefaatçi ahirette de...hayvanlar da hakkını affedecek insanlara beni kurban etti ama ben hakkımıı helal ettim diyecek şefaatçi olacak yani...şefaat cüz’irade gibi sınırlı yaratılanda...Allah sebeb şefaate ve hakkedenler sebeb... Bir yerde adalet yoksa adil oyeri terk etmiştir...İlim yoksa alim.Rahmet yoksa RAHMAN Rızık yoksa Razzak Nuhun gemisi yoksa LATİF Allahı unutma Allahı unutma ve unutulmayan yaratılmışları da...çünkü Allah sebebtir ve unutmadığı yarattıkları da sebetir...aracıdır yani...Biz olduklarıdır yani...oğuldur yani kilise tabiriyle... Allah sebeb yani esması sebeb...sünnetullahı marifetullahı sebeb ilahi iradesi sebeb... ve esmasının"BİZ OLDUKLARI o yaratılanlar da sebebtir BİZ OLALIM esma ile adilliği ile ülkümüz olsun bu.. Denilmiş ki..bir beldede bir alim varmış şeytanı ona şikayet etmişler halk o da şeytanı tutmuş yere çalmış...bu bir kaç kez devam etmiş alime guru gelmiş "ben neymişim be"demiş Allahı unutmuş yanı ama Allah sahib kuvvetin sahibi sadece Allah güç yaratılanda ise emanettir...gücünün emanet olduğunu unutmuş ve yine şeytanı tutmuş ama bu sefer yere serilen o alim olmuş... Allahı unutma İşte ayet:“Allâh’ı unutan, Allâh’ın da kendilerini unutturduğu kişiler gibi olmayın. Onlar, yoldan çıkan kimselerdir.” (el-Haşr, 19) Osmanlı yeni ticaret yolları keşfedilince yıkıldı...Razzak kıtlıkla imtihan edince yıkıldı yani...Neden hakketti mi kıtlıkla imtihanı Osmanlı Yavuz bekteşiliğe savaş açtı sunnilik uğruna oysa bu iki mezheb de uğrunda savaşı hakketmiyor...Rabçılık için savaşmalı sadece...Marifet-i muhammedi uğruna savaşmalı sadece...Mezhebçi ırkçı kıtlıkla imtihan edilir tevbe etsin diyedir bu imtihan ...cennetten çıkışı ademin tevbe etsin diyeydi şeytanın ademle imtihanı Ademe verilmesi üstünlüğün de şeytana tevbe içindi şeytan seçmedi tevbeyi ve suç devam edince imtihan da devam etti cezası da kat kat katlanacak kıyamete kadar...çünkü marifeti muhammediye savaşı seçti şeytan...Marifet-i muhammediye Rabçılığa asi olma aman... Marifet-i muhammediye Rabçılığa asi olma aman... Mezheb eksik nurdur kaynağında insan var yaratılan var...Rabçı marifet ancak rab taşıya bilir Allahın ulluluğu hz muhammed tarafından bile eksik algılandı...şeytan ve melekler de bu naisp daha daha azaldı"A-Z"ye Zirve emanetçi zirve ayna ise sadece nuru muhammedidir...Zirve taşıyıcı yaratılanlar için ekmel nasipli nuru muhammedidir.. Marifet-i muhammediye Rabçılığa asi olma aman...şii12 imam nurunu kaynak seçmiş...sunnilik ise sünneti ama ata dinini de ata sözlerini ata kültürünü örfünü de...nuru muhammedi imkan verseydi Allah devrim üstüne devrim yaparak omarifet o nur merdivenini zirvesine taşıyacaktı ashabını...nimet kadar görev var...görevi bu kadarmış...miraçda 50 vakit namaz var ama yer yüzündekilere ağır geleceği için Hakim olan 5 vakite indirmişti...ağır geleceği için 12 imamın nurunu zirve edinmiştir şii mezhebi...mezheb İslamdır deme dinimiz de deme mezhebimizde faiz haram de .marifeti muhammedide faiz haram olsaydı arabçayı kur’anı taşıyacak olgunluğa eriştiren Allah cahiliye arabını faize düşman ederdi şiire aşık ettiği gibi...nimet nur ölçüsndedir görevi yaratılanın şeytanın görevi şeytanlık...ama tevbe edecek muhammedi nura...muhammedi nura marifete tevbe etmeyen cennette huriyle cima bekler bu hikmetsizliktir o sebbele cennete de giremeyecekler...cennetliklerin zirve aşkı paşa aşkı cemalüllahtır...dünyada da kadına rızka aşkları olduğu için cennette de rızıklar var ırmaklar var huri de var … Marifet-i muhammediye Rabçılığa asi olma aman... Kimsenin ahı kimsede kalmıyor çünkü varlıkta ADİL var...kahhar var Rahman var... Evet gözün görmese de akıl gözün görüyor ya Adil var bu varlıkta...Boynuzlu koyundan boynuzsuz koyun hakkını alacak ...hayvan vaftiz ederler Katolikler...peygamber devesi cennetlik çünkü şefaatten nasiplenecektir... Evet Allahı nutma zulmedmiş olursun kendine...acı kendine... İşte marifeti muhammedi… Peygamberimiz (s.a.s.), amcasının oğlu Abdullah’la birlikte yolculuğa çıkmıştı. Bir ara ona “Yavrum! Sana bazı tavsiyelerde bulunacağım. Bunları sakın aklından çıkarma!” buyurdu. Ardından bu genç sahabîye Rabbi ile arasındaki bağı asla koparmaması gerektiğine dair şu nasihatte bulundu: “Allah’ın hakkını koru ki, O da seni korusun. Allah’ın hakkını koru ki, O’nu her daim yanında bulasın. Bir şey isteyeceğin zaman Allah’tan iste. Yardım dileyeceğin zaman Allah’tan dile. Bil ki, bütün varlıklar sana yardım etmek üzere bir araya gelseler, Allah’ın dilediğinden başka yardımda bulunamazlar. Sana bir zarar vermek üzere elbirliği etseler, Allah’ın takdir ettiğinden başka bir zarar da veremezler.’(Tirmizî, Sıfatü’l-kıyâme, 59.) buyurdular... Namaz günde 50 vakittir tevbe yani esmaya asiliklerimizi hatırlamak ise 500 vakittir... Evet...“Rabbimiz! Günahlarımızı affet, kötülüklerimizi ört, ruhumuzu iyilerle beraber al! Rabbimiz! Peygamberlerin aracılığıyla bize vaad ettiklerini ver; kıyamet gününde bizi rezil etme! Sen asla sözünden caymazsın.(Âl-i İmrân, 3/193-194.)de günahlarına ağla...marifeti muhammedi marifete bildirilenler bizim ruhumuza nurumuza yani akıl ve vicdan aynamız da nasib olsaydı az güler çok ağlardık..günahları çok kınardık yani ağlamaktan kasıt kınamadır eleştirmedir zemdir düşman olmadır...yani tevbedir... Ruhu muhammedi paktı...o masum du ama tevbe ile ruhumuzu günde 500 vakit en az 50 vakit en en az 5 vakit masumlaştırmalıyız kalıcı olmasa da bu temizlik...bu masumluk masumluk olmalı ülkümüz... “Rabbimiz! Bizi doğru yola eriştirdikten sonra kalplerimizi saptırma, bize tarafından bir rahmet bağışla. Hiç kuşku yok ki, lütfu bol olan yalnız sensin."( Âl-i İmrân, 3/8.)de ey şehadetli...değilse sel şehadetini de yıkar masumluğunu yıktığı gibi... “Rabbimiz! Unutur ve hata edersek bizi sorumlu tutma!”(Bakara, 2/286.) yani ehven-i şerri tercihe mahkum olmuş ve ehveni şerri seçmişsek...ehven-e elimiz imkanımız olmamışsa günahkarsak ve naispsizleşmişsek o günahlardan arınmak isteği ver bize ...de “Siz bu günü yaşayacağınızı nasıl unuttuysanız biz de bugün sizi unutuyoruz. Şüphesiz varacağınız yer, ateştir. Size yardım edecek kimse de yoktur.”(Haşr, 59/19.)şeytan tevbe edemedi hz Ademe kin duymayı seçti...Gazze de siyoniste kini seçmiş ama kini hakkeden başka gazzelinin Gazze zulmünün yıl dönümlerinde öldürecekleri başka olacak bunu seçti şeytan da..adem kinli ama Kabili de şirke sokar şeytan...gazzeli de aynı şeyi seçmesin dedelerinin nükler üretmemesini bu günahı zemmetsinler eleştirsinler kınasınlar suçlasınlar ve bu günahtan tevbeyi başarsınlar.. Evet...Hepimiz insanız. Hayat meşgalesinde kimi zaman komşumuzu, eşimizi-dostumuzu unutuyoruz. Kimi zaman akrabalarımızı, kardeşlerimizi, yetimleri, muhtaçları unutuyoruz. Kimi zaman kendimizi, çevremizi, sorumluluklarımızı unutuyoruz.Rabbimiz unutma ..diyor Kur’anıyla insanlara... Ancak bütün bunların ötesinde bir insan için en kötü olanı, yaratılış gaye ve hikmetini unutmasıdır. Asıl hüsran, kişinin Rabbini unutarak yaşamasıdır. Allah’la olan misakını, kulluk ahdini hiçe saymasıdır. Dünyanın fani olduğu gerçeğini unutarak hesabı, mizanı, ahireti göz ardı etmesidir...aman kendimize zulmek demektir bunlar.. İşte Rabbimiz, kendisini unutanlardan olma diyor insanlara... |