(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CAN ARKADAŞIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CAN ARKADAŞIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÜSTADIM GÜZEL BİR ÖZLEM HASRET ŞİİRİ OLMUŞ MUHTEŞEM . KALEMİNİZ DAİM OLSUN.BENDE ACİZANE ŞÖYLE BİR EK YAPAYIM.AMA ÖNCE SAYGILARIMI HÜRMETLERİMİ İLETEYİM . BORCUM KALMASIN MUHTREM ÜSTADIM.A... ....................................... Özlemleri tuşa dönder Yollar sana olur önder Dostlarına selam gönder Seyranda gel bayramda gel...............
Hani ayrılmayacaktık bir ömür boyu Hayata inat sevecektik dünyayı Kimse bizi ayıramaz derdik Neden habersiz gittin can arkadaşım
giden mutlaka sevginide bırakıp gider.ne mutlu size ve arkadaşınıza..böyle can arkadaşlarınız var..en kısa zamanda kavuşmanız dileği ile..kutlarım güzel şiiri yüreği...
_Can arkadaşınızla tekrar bir araya gelebilmeniz..uzattığınız elinizi tutabilmesini..sizin adınıza dilemekten başka bir şey gelmiyor elimizden..Her şey gönlünüzce olsun inşaAllah..Selâm ve saygılarımla..
Umutsuz yolda yürürken Sen geldin aklıma birden Nerde, ne yapıyor şimdi Diye sordum kendime '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''eyvah eyvah....vefasız arkadaş..
.nerdesin bak şaire senin yüzünden neler yazmış neler..
arkadaşa güzel bi serzenişti canım benim kimmiş bakım bu?? de bana hemen bulayımmm:):):):)))
dertleri ve hüzünleri ,sevinçleri her daim paylaşandır arkadaş.. bu zamanda bulmakta zor valla...
güzel duygusal dizelerdi cann cannnnn....
emeğine ve kalemine sağlık ...
geldiğim sayfaya tekrar dönmek dileğimle....sevgimle....
Can Arkadaşınsa zaten bırakıp gitmez şaire, uzakta da olsa o yanındadır, yakınındadır, en zor anlarında uzatığın eli tutandır. Güzel bir sesleniş şiiri olmuş yazdıkların. Kutlarım.
Elimden tutan sendin benim Unutulur herşey düzelir derdin Uzat ellerini can arkadaşım Şimdi ben tutayım ellerinden
Her inişin bir cıkışı vardır derdin Bunları bana öğreten sendin Karamsar olma sev derdin Neden arkadaşım neden gidiyorsun ... güzel bir dersti kutlarım sayın Özbaş
Hüzünlü de olsa, yürekte sevgisi kalmış olan kendisinin vuslâtını bekleyen seven gönülün hüzün yüklü feryadıydı güzel şiiriniz. Kutlarım güzel ama hüzünlü olan şiirinizi. Saygılarımla.
Tebrikler.
Hasn Aksoy