Muhammedi şeriat iki kanatlıdır...
Muhammedi şeriat iki kanatlıdır...
Muhammedi şeriati analiz ederken kahhar-latif esmalarının ışığında analiz edelim...rahmet var kahharda da latifte de...faize ehven-i şer demek de lütufa değil ama rahmete sebeb hoş yani…...hoş iki esmada...ölmemek için domuz eti lütuf değil ama rahmettir...Kahır da acı da ateş de rahmettir fakirlik de rahmettendir zina edemezsin...Hayır -şer marifet ilmiyle ölçü marifetullah olunca algılanır ancak peygamberlerin ölçüsü olan marifetullahı ölçü seç ayeti hadisi icmayı kıyası değil...çünkü tefsirler tahrif...hadisler uydurma çoğunlukla.. Osmanlı üleması savaş için aiz ehven-i şerdir derken hz Muhammede savaş mı açtı hayır sadece medeni şeriatı seçmedi... Hz Adem Kabile KISAS uygulamamıştı Allaha ilme hikmete alim olan Allaha hakim olan Allaha savaş mı açmıştı... Hz İsanın şeriatinde de kısas yok 12 imamcı şii mezhebi mutayı caiz görmekle muhammdiliğe Alim ve Hakim olan Rahman olan şafi olan Allaha savaş mı açtı...hayır.ama muta şafi sıfatına savaş açmak olur muta eden kadınları erkekleri bulaşıcı hastalıklardan korumazsa... Ölmemek için domuz eti yiyen de Muhammedidir İlahicidir rabçıdır...Çünkü zıtlık ve farklılık Allahın esmasında var ve peygamberin peygamberliğinde var hicret öncesi şeriat hicret sonrası hicret ölçüşmez merdivenin ilk basamağı gibidir mekki şeriat...ehven şeriat medeni şeriattir...Muhammedilik iki basamaklıdır...iki farklı şeriatlidir Allahında kahrı-lütfu var esması iki merdivenlidir ehven olan Latif esmasıdır ama Rahman esmasının bir basamağı da kahhar esmasıdır...kahrı da hoş-lütfuda hoş...istismar edilmezse faize haram diyen medeni şeriatte hoş faize ehveni şer görüldüğü mekki tavır mekki yaklaşım mekki şeriatte hoş Hz muhammedin iki şeriati var mekki-Medeni...yani elverişlilik ölçülü iki şeriatı var 23 yılın.Faiz mekki şeriatte ehven-i şerdir Hz Adem peygamber değil miydi marifetullah ölçüsü değil miydi...kardeşleri evlendirdi hikmetsizlik değildi o zamanda o şartlarda bu şeriat marifetullahı eleştirmektir bu şeriati eleştirmek...Bit’at diye Arabçılığı korudu sunnilik...evet peygamberlerin ölçüsü marifetullah ama sunnilerin bit’at demede ölçüleri marifetullah değil sunnilik marifetullaha savaş açmıştır yani esmaya Allaha peygamberler savaş açmıştır...hakime adile alime asiliklerle doludur sunnilik şii marifetullah ölçülüdür ama fars onu ırk mezhebi yaptı ırkının menfaatlerine kul etti...Arab da sunniliği atadinlerine ata şeriatleriyle bozdular...marifettir islamın ilmin ölçüsü... Muhammedi şeriat iki kanatlıdır... Muhammedi şeriatin ölçüsü marifetullahtır tasavvufun da ölçüsü bu şeriat -fukaha kavgası marifetullahı sunnilerin ölçü seçmesinden kaynaklanır sarık hint ineği kadar kutsanmıştır sunnilikte...Şiilik arab örfünü kovmuş ataşeriatini kovmuş...Arabçılık yok şiilikde ama fars ırkının menfaat kaynağı geçim ve güçlenme kaynağı olmuş Şiilik analizim bu benim... islam mezheblerini ve tasavvufu...ve hint beynini kilise hilesini siyoniz zaten ırkçıdır...her analizci siyonizme ırkçı din er...şeytanın yaradılana kini var Ademin de var meleğinde var ama melek emirli bu kine ademde emirli rabçılık esma uğruna kin şart Allah için buğzet emri var Kur’anda...ama şeytanın kini kendi üstünlüğü Allahı ululama amaçlı değil fark bu... Fars ırkı da Siyonizm de sunnilik de bir ırk dini ırk a köle şeriatlerdir...Yahudilik de "öldürme" denilmiş habilin şeriatidir bu ben seni öldürmem dedi Habil habilin tavrı şeriatı bu...Kabilin şeriatında enecilik var ırkçılık...Muhammedi şeriat en ehven şeriat...ve peygamberimiz yaratılanın imamı ilk yyaratılan ruh da hz muhammedin ruhudur imam çünkü o ruh...o marifetullah.bütün peygamberler marifetullah yani nuru muhammdiyeye secdeli… ağacın da meyvesinin de kabuğu var...faize ehveni şer demezsek kabuk kırılacak şeriati koruyamayacağız marifetullahı koruyamayacağız Rabçı şirkli rabçılarla savaşa mecbur... muhammedilik uğruna faiz almak ehven-i şerdir sanma muhammediliğe asiliktir savaştır ilim ve hikmetin rahmetin gereğidir adillik gereğidir yani Allahın esmasıyla savaş da değil... |