Kana doymayan vahşiler kudurdu kudurdukça Lübnan`daki siber vahşet bir savaş oyunudur Azgınlaştılar iyice, gazze yalnız durdukça Büyük haydut bu ABD şeytanın torunudur Artık Dünya birleşmeli yarın çok geç olmadan Siyon itler Dünya için güvenlik sorunudur
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Artık Dünya birleşmeli yarın çok geç olmadan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Artık Dünya birleşmeli yarın çok geç olmadan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şair, savaşın acımasızlığını, özellikle Gazze ve Lübnan gibi yerlerde yaşanan vahşeti, sert bir dille eleştiriyor. ABD'yi ve siyonist güçleri "şeytanın torunu" olarak betimleyerek, dünya genelindeki saldırganlık ve zulmün arkasında bu güçlerin olduğunu ima ediyor.
Vahşi saldırıların karşısında dünya milletlerinin birleşmesi gerektiği vurgusu da, şiirdeki umut kırıntısı olarak karşımıza çıkıyor. Bu birleşme çağrısı, şairin adaletsizliğe karşı duyduğu öfkeyi ve direniş arzusunu sembolize ediyor. Şiir, sert ve doğrudan bir üslup kullanarak bir tür uyanışa davet ediyor ve aynı zamanda içinde bulunduğu umutsuzluğun derinliğini yansıtıyor.Kutluyorum yürek sesinizi üstadım.
Alarm veriyor artık , bu kaçıncı S.O.S. Ağız açan duyarlıya parmaklar yapıyor SUS. Yaşanılır büyük vahşet almaz oldu artık US. Müslümanlar birleşmeli bu beka sorunudur.