Denizci adam denizler de Düşlerini taşır seferlere. Denizci adam hayli yorgun Telaşı gözlerinde.
Biteviye sarhoş dalgalar Dalgalar da aynalar... Yürü dersin yürümez, Düşümüzdeki sevdalar. Denizci adam: bir o kadar sarhoş Terk eylemis zamanı, Zaman’sa ebediyyen denizci adamı.
Her sefer de bir destan Zaman, terkeden zaman Her liman da kara sevda.
Denizci adam denizler de, Düşlerini taşır seferlere Denizci adam hayli yorgun, Telaşı gözlerinde.
Ay ışıgında yakamoz Düş taşır enginlere İnceden bir hal olur gönüldeki derinlere.
Yorgun gözler de buğu, Düşlerdeki sevdalar. Düşünmez sonsuzluğu, Şimdi kırık aynalar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DENİZCİ ADAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DENİZCİ ADAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli gönül dostu şair arkadaşım. Yürekten taşan duyguların inci gibi sizelere işlendiği anlamlı ve duygu yüklü bir şiir. Yüreğine sağlık, kalemin daim, ilhamın bol olsun.
Düşlerdeki sevdalar.
Düşünmez sonsuzluğu,
Şimdi kırık aynalar.
Yüreğine sağlık...Tebrikler..