Şirkin ölçüsü belli
Şirkin ölçüsü belli
Allah değil nefis-ırk öncelendiği zaman o din şirkli olur. vahdet-i vücutçu-teslisci.Samed Allahtır diyen tezlisci müşrik değil Allahın-esmasının sahibliğini nefse ırkına verdin mi...Allah yahudinin deme.Esması yahudinin deme...adalet yahudi ölçü deme Allah ölçüdür de...Samedlik için ölçü hz İsadır deme... "Enel-hak de ama hakkın ölçüsü sadece Allah de alimim demek gibiidir "enel-hak"demek de... Şefaat makamın verildi de...o makamın sahibiyim deme... Aracıyım de ama aracılık akamıyım deme ölçüyüm deme...Ölçü olmak sadece Allahın hakkı.oğulum de ama verildi de kulum demek gibidir bu kulluk verildi de oğullauk verildi de...O doğurdu deme.O noksan sıfatlardan münezzehtir de...vehhabi kafa kimyasal zekasını kaybetmiştir.şeriati bile ırklaştırmıştır...ölçüleri ırk olmuştır şeriatte oysa ölçü sadece Allahtır… Vehhabi şeriati siyonis felsefe-şia şeriatı hind şeriatı insan ırk ölçülüdür...laiklik gibidir...laikliğe de Fransız ırkı ölçüdür...Kilise ölçüdür Hiristiyanlığa...Kilisenin nefsi ölçüdür.Allah olmalıdır ilahi dinde ölçü... Şirkin ölçüsü belli Tarikatler kiliseye benzer v Arabırkını seçmz...vehhabiarab ırkını ölçü seçmedindiye ona müşrik dedi...müşrikiğini aklasa da açıktır müşrikliği...Allah ölçü mü vehhabilikte .hayır...şia da hayır hint dinlerin de hayır...Allah için mi isteklerin haramlar yok olur...de.dm faiz haram diyor.Allah için al nefse haram...nefse haram olan Allaha ibadttir evlilik nefis içinse haram Allah içinse farzdır... Şirkin ölçüsü belli Alla kayak bil sahib il ölçü bil... Konfüsyüc istekleri terk et emiş.deme Allah içinse o istek fazdır sana.Alahın kahrı onlrı sinek -böce yemye muhtaç etmiştir...nede imamlarımız içi satış vergisinenaylı almaya muhtaç oldular...anla...müşrik siyonst de müşri ırkçı şa a Irkçı arab da başını toslayacatır...şeytanın yaşadığı kovuluşu muhtaçlığı yaşayacaktır...muhtaım diye feryat etti şeytan... Şirkin ölçüsü belli Adamda kimyasal eka yok...aeş yakar faiz haram ...diyr ama ateş yakmadı İbrahimi dedi Kur’an faiz Allah dilemezse zararsızlaşır ..de.faydalılaşır...de şerler haramlar helalleşir de...kimyasal zekan yok ...Kur’anda kimyasal zeka var...kimyyı da Allah belirlerde...dünyayı yuvarlak yaratmış şekileri de Allah belirler de fiziksel zekan da olmalı...değle sen Kur’anı tahrifçi olursun tefsirci olamazsn hiç... Şirkin ölçüsü belli Şirkin zıddı olan tevhidin özü; kâinatı yaratan ve idare eden varlığa uluhiyet, rububiyet ve fillerinde ortak koşmamaktan ibarettir... Sözlükte şirk “ortak olmak” ve “ortaklık”; “ortak koşmak” anlamındaki işrâktan isim konumunda bulunan şirk ise küfür demektir. Şirk koşana müşrik, şirk koşulana şerîk denir (Lisânü’l-ʿArab, “şrk” md.) Evet... iman ve küfür, Kur’an’ın temel iki inanç terimi olarak kabul edildi; tevhit iman başlığı altında, zıddı olan şirk ise küfür başlığı altında ele alınır... Evet.. Haramı helal helali haram yapma meselesi açık.Lakin misal, günümüzde bir arkadaşın ’gel şu kişiyi kötüleyelim’ demesine itaat edip dedikoduya kapılmak şirk değilken, daha geniş itikadi konularda ise itaat şirk oluyor. O halde iki soru çıkıyor:1) İtaati şirk yapan şey sadece kalple helal görmekse, dünyada hemen hemen hiçbir itaat küfre götürmez, ’ben kalben itaat etmiyorum’ der işin içinden sıyrılırsın. tagutun hükmüne başvurmak bile(haşa). Elbetteki böyle bir şey mümkün olamaz. (Maide 44teki yahudiler de zinanın haram olduğuna kanaat getirdikleri halde hükmü kırpmaya çalıştılar) Buradaki ölçü nedir? 2) Hüküm verici olmanın şartı nedir? Yani bir kişi, Allah’ın açık haram olan bir nassını kendi alanında bir otorite üzere serbestleştirdiği an kafir olur. Peki bu durum bir işyeri sahibinde veya evde baba için geçerli midir? Evet...1- Kişi, haramı kalbten helal görmedikçe, itikât edinmedikçe küfre girmiş olmaz, sadece günahkar olur. Yahudiler dini - şeriâti tahrif / değiştirmeye çalıştıklarından bu durum tâbi ki küfürdür. Bir şeyin haram olduğunu bilmek ayrıdır, kalben kabullenip itaat etmek ayrıdır. Yahudiler haram olduğunu biliyorlar ama kalben (içlerine sindirib) kabullenmedikleri için değiştirmeye çalışıyorlardı. 2- İş yerinde veya evde Allah’ın (delâleti ve subûti katî olan bir) hüküm verdiğine muhalif hüküm veya kural koyuyorsa ve bunu idaresindekilere dayatıyorsa kâfir olur. Aksi takdirde normal emir ve kurallar küfür sebebi değildir. |