(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Adı ne olsun? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Adı ne olsun? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allah’ın verdiği canı almak kimsenin haddi değildir. Bu nasıl bir anlayıştır anlamıyorum. Bunlar kendilerini dindar olarak topluma lanse ediyorlar ama her işlerinde olduğu gibi bunlar sözde dindarlar. Her şeyi içlerine sindirenler cana da kıyarlar. Hislerime tercüman olduğunuz için teşekkür ederim. Selam, sevgi ve saygılarımla.
Hayırlı sabahlar olsun efendim. Burası yeri değil ama, neler yaptıklarını aklı selim herkes farkında. Bir 15 Temmuz saçmalığını yapıp onlarca masum insanların kanına girmediler mi? Şimdi de, dilsiz ağızsız canların, canına kıyacaklar! Siz hiç bir köpeğin boş bir su kabını boynunu bükerek gözleriyle işaret ettiğini gördünüz mü? Ya da siz üzgünken, size dokunup feryat ettiğini?
9 yıldır sahiplendigimiz bir köpeğimiz ve bir önce de gene sokaktan aldığımız bir kendimiz var. Gün oldu kendi temel ihtiyaçlarınızda bile kısarak onları hiç ihmal etmedik.
Sosyolog olan ben değilim, kendimi yanlış ifade ettim sanırım. Çok değerli hayvan sever hanımefendinin profilinde sosyolog olduğu yazıyor, o bağlamda iğnelemek istedim sadece.