(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
, şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ağaçlar ayakta ölür... Herbiri ayakta can verdi... Herbiri ayakta gülümsedi ölüme... Herbiri korkusuz, Herbiri yapabileceğinin en fazlasını yaptı... Vatan için... Can verdi... Umarım bu son olur...
Evet ülkemde yaşam çok ucuz ölüm bedava o yüzden toprak kınalı kuzularla dolu...Muradını almış almamış nişanlı evli çocuklu çocuksuz analı, babalı yaşamak varken bir ağaç gibi tek ve hür neden bu ölümler diye soruyoruz...Nedeni belli Emperyalistlerin toprağa doymak bilmemeleri ve iç hainlerle bu planlarını uygulamaları işte sorunun cevabı bu ah bu sorunun cevabını halk bilse ah bilse yüreğine sağlık güzel bir şiirdi kutluyorum Bu vatan uğruna toprağa düşenlere Allahtan rahmet yakınlarına sabırlar diliyorum...
Herbiri ayakta can verdi...
Herbiri ayakta gülümsedi ölüme...
Herbiri korkusuz,
Herbiri yapabileceğinin en fazlasını yaptı...
Vatan için...
Can verdi...
Umarım bu son olur...
Ve unutulmaz hiç,
Toprağa karışan MEHMETÇİK!!!