(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜN BU GÜN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜN BU GÜN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
On beş vatan evladımız,göz bebeğimiz,ciğerparemiz,kınalı kuzularımızı,can askerlerimizi hunharca katleden satılmış hainleri kınar;Şehitlerimize Allah'tan rahmet,yakınlarına ve yüce Milletimize baş sağlığı dilerim.Ayrıca sizin gibi duyarlı vatan şairini gönlümden selamlarım!..
"Kanları yerde kalmayacaktır." şeklindeki nutuklara karnı tok bu milletin. Söz değil çözüm bekliyor, dul kalmış eşler, gözü yaşlı analar, metanetli olmaya çalışan babalar. Kalemine sağlık dost kalem.
Hepimizin başı sağolsun.Ama biz öyle asil bir milletiz ki,vatan ve çıkarları mevzubahis olduğunda ,canımızı seve seve gözümüzü kırpmadan verecek tek ulususuz dünyada...Allah şehitleri mertebelerine ulaştırırken ailelere de peygamber sabrı versin.Yaslıyız....
gün gerçekten bugündür... sağduyulu vakar ve ağır başlı... üçbuçuk soysuza pabuç bırakacak bir devlet değiliz biz herkes işin i yapsın yeterki... yüreğine sağlık kardeşim...
Gardaş bu duyarlı yüreğine sağlık.Allahım bu acılarımızı son eder inşallah.Gardaş ne gğzel resim koymuşsun."Mehmetin sırtında dağ varmış gibi,Omuzlamış bir mehmedi mehmetim"mısralarını hatırladım.Ne mutlu"Toprağın bağrına sıra dağlar gibi duranlara"Sizin yüreğiniz dert görmesin.Bir ansiklopedi kalınlığındaki konuyu bir dörtlüğr sığdırmışsın.Ne mutlu sana
gözlerim ağlarken tebrik edemem yazdığını sadece ağlar dururum oğlumda asker allah geride kalan askerleri saklasın beklesin biraz da merhamet versin diyecek sözler yazılmış zaten ..:((((((
Duyarlı yüreğine sağlık Zaloğlu Mehmetin toprağa düştüğü gün insanlığın toprağa düştüğü gündür...Bu savaş Amerika ülkemden kovulmadıkça da devam edecektir bu iki iki dört eder misali bir gerçektir..ölen Mehmetçiklerimize Allahtan rahmet acılı ailelerine de sabırlar diliyorum...
AMA MEHMEDİM YERE DÜŞMEDİ...DÜŞMEZ..O HEP GÖKLERDE...