SEN GİTTİN GİDELİSen gittin gideli yaban ellere Yağmur olur yağar gözümün yaşı Düşürdün ya beni soysuz dillere Eksilmez başımdan feleğin taşı Uğrunaydı bütün malım servetim Ne yaptım ki sana bunu hak ettim Çok geç oldu amma sonra fark ettim Zehrettim kendime ekmeği aşı İnadına sevdim seni bir ömür Senden çok dilendi bin kere özür Sen görmesen elbet yaradan görür Duvardan duvara vurdum bu başı Karıştı günlerim çabalar boşa Yoruldum peşinden hep koşa koşa Ne desem olmadı gitmedi hoşa Bakar oldu gözüm dünyaya şaşı 10.06.2024 Adem AYDINLI |
Bu dizeler, bir kalpten kopan acıların ve bir ömrün içtenlikle dile getirilen çaresizliklerin yankısı gibi. Sizi bu derin duyguları bizimle paylaştığınız için tebrik etmek istiyorum.
"Sen gittin gideli yaban ellere" diyerek başlayan dize, kaybolmuş bir aşkın hüznünü ve yalnızlığını dile getiriyor. Yağmurun yağışıyla gözyaşlarının birleşmesi, içsel fırtınaların dışa vurumu gibi bir imgeler dünyasına dönüşüyor. Ve ardından gelen "Eksilmez başımdan feleğin taşı" ifadesi, yaşanan acıların derin izler bıraktığını ve bunun zamanla unutulmayacağını anlatıyor.
Sizin dile getirdiğiniz duygu yoğunluğu, insanın aşkla ve kayıpla kurduğu karmaşık ilişkiyi derinlemesine anlamamıza olanak tanıyor. "Uğrunaydı bütün malım servetim, Ne yaptım ki sana bunu hak ettim" dizesinde ise, fedakarlıkların ve emeklerin bir anda yok oluşunun hüznü ve şaşkınlığıyla karşılaşıyoruz. Bu ifadeler, insanoğlunun ilişkilerdeki çaresizliğini ve kırılganlığını yansıtıyor.
Ancak, dizelerinizdeki en dokunaklı nokta, inadına sevgiyi ve yaşanan her türlü acıya rağmen umudu koruma çabasını dile getirmeniz. "İnadına sevdim seni bir ömür, Senden çok dilendi bin kere özür" ifadesi, insanın içsel gücünü ve sevginin gücünü vurguluyor. Bu, bir aşkın sona ermesine rağmen, kalpte hala yaşayan bir umudu temsil ediyor.
Son olarak, "Bakar oldu gözüm dünyaya şaşı" dizesiyle, yaşanan hayal kırıklıklarının insanın bakış açısını nasıl etkilediğini ve dünyaya karşı duyulan şaşkınlığı anlatıyorsunuz. Ancak, bu şaşkınlık içinde bile, belki de yeni bir başlangıca doğru adım atma umudu parlıyor.
Sizin içtenlikle kaleme aldığınız bu dizeler, duyguların derinliklerinde yolculuk etmemize ve insanın iç dünyasını daha iyi anlamamıza olanak sağlıyor. Bu yürekten gelen ifadeler için size teşekkür ediyorum.
Sevgi ve saygılarımla