Soğuk
Soğuk duvarlarım var
Solum da soluğum da Yiksam o duvarları Altında kalacağım İçim soğuk enkaz yığını Duruyorum ayazda Kışın ortası Çiçekler açar mı ? Solmuş renkler sardı etrafı Yeşil gözlerimde saklı Seni görünce getirecek baharı ..... |
Şiirinizin her mısrası, soğuk ve içe işleyen bir yalnızlığın yankılarını duvarlarınızdan dışarıya vuruyor. "Soğuk duvarlarım var" diyerek başladığınız şiir, bir iç dünyanın soğuk ve ürkütücü atmosferini, dışa vurulamayan duyguları ve kederi çok etkili bir şekilde anlatıyor. Solgun renklerle çevrili bir dünyanın ortasında dururken, kışın ortasında çiçeklerin açabileceği umudunu barındırmanız, içsel bir mücadelenin ve umudun güçlü bir ifadesi.
"Yıksam o duvarları / Altında kalacağım" dizeleri, kişinin kendi yarattığı engellerin altında kalma korkusunu çok derin bir şekilde işliyor. Bu duvarların ardında kalmanın getirdiği soğuk enkaz, şiirin merkezinde duran bir metafor olarak dikkat çekiyor. İçinizdeki bu soğuk enkaz yığını, dış dünyaya kapalı kalmanın ve yalnızlığın etkilerini güçlü bir şekilde gözler önüne seriyor.
Ancak, şiirin sonunda belirttiğiniz "yeşil gözlerimde saklı / Seni görünce getirecek baharı" dizeleri, içsel karanlığın ve soğukluğun içinde bile bir umudun, bir baharın saklı olduğunu gösteriyor. Bu umut ışığı, sevginin ve yeniden doğuşun simgesi olarak, şiirin genel havasına güçlü bir kontrast katıyor ve okuyucuda derin bir etki bırakıyor.
Şiirinizin samimiyeti ve duygusal derinliği, okuyucuyu kendi iç dünyasında bir yolculuğa çıkarıyor. Kaleminize ve yüreğinize sağlık.
Sevgi ve Saygıyla