(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gurur şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gurur şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kıvranıyorsun Biliyorum Yokluğumda Kan Ağlıyor gözlerin Kan
Gururun Siyah duvarları Yıkacak Geleceksin Buna eminim Buna eminim
Şair, gururun siyah duvarlarının aşılacağına ve bu bekleyişin sonunda bir araya gelmenin gerçekleşeceğine olan inancını vurguluyor. Gözyaşlarının ve kanın imgesi, özlemin şiddetini ve duygusal yoğunluğu simgeliyor. Şiir, okuyucuya hem hüzün hem de kararlılık hissi veriyor; bir yandan kaybın acısıyla kıvranırken, diğer yandan umutla geleceğe bakmanın gücünü yansıtıyor.Sizde benim gibi bir umut ve sevgi şairisiniz bence.Yüreğinize sağlık, saygıdeğer şairim.
Biliyorum
Yokluğumda
Kan
Ağlıyor gözlerin
Kan
Gururun
Siyah duvarları
Yıkacak
Geleceksin
Buna eminim
Buna eminim
Şair, gururun siyah duvarlarının aşılacağına ve bu bekleyişin sonunda bir araya gelmenin gerçekleşeceğine olan inancını vurguluyor. Gözyaşlarının ve kanın imgesi, özlemin şiddetini ve duygusal yoğunluğu simgeliyor. Şiir, okuyucuya hem hüzün hem de kararlılık hissi veriyor; bir yandan kaybın acısıyla kıvranırken, diğer yandan umutla geleceğe bakmanın gücünü yansıtıyor.Sizde benim gibi bir umut ve sevgi şairisiniz bence.Yüreğinize sağlık, saygıdeğer şairim.