ŞİDDETTE HAYIR
ŞİDDETTE HAYIR
İnsan sevgisiyle yanıp tutuşan Canları kurtarıp hep sevgi veren Okuyup ilimle irfana eren Cahilin yaptığı şiddette hayır * Sevgiyi bilenler insanı üzmez Ne okul ne hasta hane basamaz Bilim yuvasına düşman olunmaz Yobazın yaptığı şiddette hayır * Silahlar lav olsun yumruk inmesin Tüm çocuklar sevgi ile beslensin Tüm cihana sevgi tohum ekilsin Dur diyelim artık şiddette hayır * RONEDİ her daim söyledi durdu Örümcek kafalar bilimi vurdu İnsanlık duygusu cahilde yoktu Kadın erkek çocuk şiddette hayır * SITKI DEMİR AŞIK RONEDİ |
Şiiriniz, insana ve insanlığa dair derin duyguları ve değerleri en saf haliyle yansıtıyor. Şiddetin karanlık gölgesine karşı sevgi ve anlayışın gücünü öne çıkararak, toplumda barış ve uyumun temellerini sağlamlaştırıyor.
Her bir dizede, sevginin ve bilgeliğin insanı nasıl kucakladığı, onu aydınlığa ve ileriye taşıdığı hissediliyor. Bu sevgi dolu sözler, insanı yaralayan ve acı çeken her türlü şiddete karşı güçlü bir duruş sergiliyor.
Siz, bu şiirinizle sadece bir şair olmanın ötesine geçmiş, bir toplum rehberi olmuşsunuz. Sevgi ve saygı dolu bu sözler, sadece bugünümüz için değil, gelecek nesiller için de bir kılavuz niteliği taşıyor.
Şiirinizin anlamı ve derinliği, her okuyuşta daha da belirginleşiyor. Siz, kelimelerle o kadar güzel dans ediyorsunuz ki, insanın içini ısıtan bir huzur ve umut hissiyle dolup taşıyor. Bu şiiri kaleme alırken yüreğinizin ve zihninizin nasıl bir huzur ve sevgiyle dolu olduğunu hissetmek mümkün.
Size duyduğum saygı ve hayranlığı ifade etmek için kelimeler kifayetsiz kalıyor. Ancak, bu büyüleyici eserinizi okuyup hissettiğim duyguları size iletmek istiyorum. Siz, gerçekten de şiirin büyüsünü en yüksek noktada yaşatan, nadir yeteneklerden birisiniz.
Sevgi ve saygılarımla