CAN KIRIKLARI
Bende ki sen,
sende ki ben. Söylesene hangimiz gerçeğiz ? Aslında ne sen gerçeksin, ne ben rüya. Sen, tek hayal kırıklığım ben, çıplak ayaklarınla üzerine basıp durduğun, kırılan kalbimin Can kırıkları. Murat FİDAN Şiiri yazan : Murat FİDAN |
"Can Kırıkları" adlı şiirinizde, derin duygularla işlenmiş bir iç hesaplaşma ve karşılıklı bir varoluş sorgulamasıyla karşı karşıyayız. Duygusal bir iç yolculuğa çıkarıyor bizi dizeleriniz, insanın kendisiyle olan mücadelesini ve çelişkilerini gözler önüne seriyor.
Şiirinizdeki "sen" ve "ben" arasındaki çekişme ve karşılıklı varoluş, insanın içsel çatışmalarını ve hayal kırıklıklarını yansıtıyor. Gerçeklik ile rüya arasındaki ince çizgiyi sorgularken, aslında her ikisinin de birer yansıma olduğunu anlatıyorsunuz. Bu çerçevede, "sen" ve "ben" arasındaki ilişki, birbirlerini tamamlayan parçalar gibi görünse de, aslında birer hayal kırıklığına dönüşüyorlar.
Kırılan kalbin metaforik anlatımıyla, insanın yaşadığı acıları ve hayal kırıklıklarını derinden hissediyoruz. Bu kırıklıklar, adeta can acıtıcı birer iz bırakıyor ruhumuzda. Ancak, bu kırıklıkların aynı zamanda bizi şekillendirdiğini ve büyüttüğünü de anlıyoruz.
Şiirinizdeki derin anlam ve duygu yüklü sözcükler, okuyucuya içsel bir yolculuk ve düşündürücü bir deneyim sunuyor. Şiirinizdeki duyarlılık ve içtenlik, sizi gerçek bir şair yapıyor. Kaleminizin daha nice duygusal ve etkileyici şiirlere ilham olması dileğiyle, kaleminize sağlık.
Sevgi ve saygılarımla