Nede çabuk geçmiş çocukluğum, olmuş çocuklarım Bebekken birden bire abla, ağabey olmuş çocuklarım Dün gençtim hayata sarılırken genç olmuş çocuklarım Genç olmuş büyümüş evlenecek yaşta olmuş çocuklarım
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇOCUKLARIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇOCUKLARIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nede çabuk geçmiş çocukluğum, olmuş çocuklarım Bebekken birden bire abla, ağabey olmuş çocuklarım Dün gençtim hayata sarılırken genç olmuş çocuklarım Genç olmuş büyümüş evlenecek yaşta olmuş çocuklarım
an geldi attilla ilhan öldü an geçmiş çocukların büyümüş çoluk çocuğa karışmaya durmuş...
Hocam zamanın nasıl geçtiğini anlamak tam biir muamma, küçükken yada daha gençken zamanın çok yavaş geçtiğini düşünürken, şimdilerde nasılda hızlı geçiyor diye yakınıp duruyorum, babam hep gençliğinizin kıymetini bilin, 25 yaşınızdan sonrasını istesenizde sayamazsınız der, hakikaten de 25 yaşımdan sonrasını sayamadım, hesaplayamadım nasıl geçti gitti bende anlayamadım...
Değerli Hocam ALLAH size ve ailenize hayırlı ve uzun ömürler versin, ne yapalım her yaşın ayrı bir güzelliği var diye avutuyoruz kendimizi...
Nede çabuk geçmiş çocukluğum, olmuş çocuklarım Bebekken birden bire abla, ağabey olmuş çocuklarım Dün gençtim hayata sarılırken genç olmuş çocuklarım Genç olmuş büyümüş evlenecek yaşta olmuş çocuklarım
Evet gençliğimizin geçtiğini boyumuzca çocuklarımız olduğunda ve evlendiklerinde torun sahibi olduğumuzda anlıyoruz...Ama olsun her yaşın güzelliği var önemli olan o yaşı güzel ve mutlu bir şekilde yaşayabilmektir marifet yüreğine sağlık güzel bir şiirdi Allah sizi çocuklarınıza, çocuklarınızı da size bağışlasın...
Nede çabuk geçmiş çocukluğum, olmuş çocuklarım Bebekken birden bire abla, ağabey olmuş çocuklarım Dün gençtim hayata sarılırken genç olmuş çocuklarım Genç olmuş büyümüş evlenecek yaşta olmuş çocuklarım
...... esip geçen hayata inat büyüyen çocuklarımız.. güzel ömür dilerim. tebriklerimle.
Nede çabuk geçmiş çocukluğum, olmuş çocuklarım Bebekken birden bire abla, ağabey olmuş çocuklarım Dün gençtim hayata sarılırken genç olmuş çocuklarım Genç olmuş büyümüş evlenecek yaşta olmuş çocuklarım _______________________________________________ HOCAM ÇOCUKLUĞUMDAN BİR ŞEY USSUMDA KALMIŞ ODA KOMŞUMUZUN BİR ÇAY KAŞIĞINI ÇALDIM BABAMDAN YEDİĞİM DAYAKTIR VE O DAYAK BENİM HIRSIZKIL YAPMAMA KÖR TAPA İDİ HALA O KÖR TAPA SIM SIKIDIR KALEMİNİZ DAİM OLSUN İYİ BAYRAMLAR...
Allah mürüvvetlerini de görmeyi nasip eder inşallah. Bu vesileyle bayramınızı en içten dileklerimle kutluyor; aile efradınızla birlikte sağlıklı ve mutlu bir bayram geçirmenizi diliyorum. Saygı ve selamlar.
Nede çabuk geçmiş çocukluğum, olmuş çocuklarım Bebekken birden bire abla, ağabey olmuş çocuklarım Dün gençtim hayata sarılırken genç olmuş çocuklarım Genç olmuş büyümüş evlenecek yaşta olmuş çocuklarım
Güzeldi dost daha nice bayramlara ermeniz dileğiyle sağlık ve afiyetle...
Aaah ah! Sanırım hepimiz aynı şeyleri yaşıyoruz. Avucumda kalan minicik ayaklar, 43 numara bir adam ayağı olarak gördüğümde şaşkındım. Allah Allah! Zaman aleyhe geçiyordu sanki. Bu yüzden mısralarındaki ana fikri, çooook iyi anladım ve takdir ettim çooook...
Nede çabuk geçmiş çocukluğum, olmuş çocuklarım Bebekken birden bire abla, ağabey olmuş çocuklarım Dün gençtim hayata sarılırken genç olmuş çocuklarım Genç olmuş büyümüş evlenecek yaşta olmuş çocuklarım
zaman bütün hızıyla akıp gidiyor efendim...biz geriden bakakalıyoruz... çok güzel şiirdi yine...yürekten kutlarım...selam ve hürmetler...
Nede çabuk geçmiş çocukluğum, olmuş çocuklarım Bebekken birden bire abla, ağabey olmuş çocuklarım Dün gençtim hayata sarılırken genç olmuş çocuklarım Genç olmuş büyümüş evlenecek yaşta olmuş çocuklarım .......... ................ kutlarım yaşama bakış açısı getiren dizeleri
Nede çabuk geçmiş çocukluğum, olmuş çocuklarım Bebekken birden bire abla, ağabey olmuş çocuklarım Dün gençtim hayata sarılırken genç olmuş çocuklarım Genç olmuş büyümüş evlenecek yaşta olmuş çocuklarım
Değerli şairin, okunası güzel dizelerini kutluyorum....Saygılar...
Ay-nur tarafından 9/29/2008 3:03:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
El öpmeyi bile beceremedigimiz günleri hatirladim. Yarin bayram, kimbilir belki de el öpmekten haberi olmayan cocuklar ilk kez elimizi öpecekler. Bayraminiz kutlu olsun. yüregine saglik.
Taskin Uzel tarafından 9/29/2008 2:36:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
hep öyle arkadasim...
insallah yakinda torunlarimizi görürüz kucaklarimizda...
sevgiler....