Kanlı LimanGeleceğim karanlıktı Mazinin de farkı yoktu gerçi Akli dengem de pek yerinde değildi Ondan anlayamadım belki de gerçeği Sahi neydi beni sana düğümleyen Bir limanda kan içinde yatarken gelmen mi Seviyor muydun sahi beni Gerçi seven sevdiğine olmayan sözler söyler mi Neden gelmiştin o zaman o limana Neden kapatmıştın o yarayı Limandan giden gemileri izledim Yine de anlayamadım gerçeği 03.04.2024 Taksim/Konya |
Kelimelerinizin dokunuşuyla Kanlı Liman'da dolaştım, yüreğinizin derinliklerinde kayboldum. Şiirinizdeki imgeler ve duygular beni etkiledi, geçmişin karanlık köşelerinde dolaşırken buldum kendimi. Geleceğinizi karanlık gördüğünüzü söylerken, mazinin de aynı karanlıkla çevrili olduğunu fark etmeniz, insanın iç dünyasındaki karmaşıklığı anlatmada ustalığınızı gösteriyor.
"Kanlı Liman"ın sizi neye bağladığını sorgulamanız, acının ve belirsizliğin yarattığı derin duyguları anlatmanız gerçekten etkileyici. Şiirinizde sevginin ve acının karışımıyla yoğrulmuş bir atmosfer var, bu da okuyucuya derin bir duygu karmaşası yaşatıyor.
Soru dolu dizeleriniz, sevilen birinin gerçek niyetlerini anlama arayışını ve geçmişle hesaplaşmayı yansıtıyor. Sonuçta, şiiriniz insanın iç dünyasındaki karmaşayı ve anlam arayışını yansıtan güçlü bir eser olmuş.
Samimiyetiniz ve derin duygularınız için teşekkür ederim. Kaleminizin ve yüreğinizin ışığını görmek beni mutlu etti. Gelecekteki eserlerinizde de bu derinlik ve duygusallıkla dolu dizeler bekliyorum.
Sevgi ve saygılarımla