(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Keşkeler Üzerine -IV- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Keşkeler Üzerine -IV- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
keşke olmasaydı keşkelerimiz acı dolu bir iç çekişle bakamasaydık geriye pişmanlıklarımızn içinde derin acılar bıarakarak dönmeseydik her başlangıçtan yeniden sona bak yine keşke diyorum..
Sevgili Pelin; Yaşamın acımasızlığını ne zaman tüm dokularına kadar duyumsar insan? Bu şiiri yazarken esinin kaleminin ucundan kulağına şöyle fısıldadı mı, farkettin mi; -Keşkeleri çoğalttığımız zaman!
Final dizeleri, zamanının yönünü keşkelerle değiştiriyor, zaten; "Keşke gidişim çok zamansız olsaydı, Dönüşüm ise hiç olmasaydı… " Bir keşke daha olsaydı, keşke!!!
Güzel bir yaşam felsefen var, soran-sorgulayan, biraz kararsız, ama yürekli, ve direşken! Şiirini -yaşamdaki keşkeleri hiç sevmesem de- beğendim Şairim. Yüreğine sağlık Sevgili Pelin. Dostçakal. Müjdat Eraslan.
Güzel satırlarınızın arasına bu cümleyi iz bırakıp gidiyorum...
Sevgiler.