(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYAT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYAT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
haykırıyoruz bağırıyoruz ama,işlerine gelmiyor galiba.olsun bir gün duyacaklar sesimizi duyuncaya kadar devam başka çareleri yok..yürek sesimizi duyanlara selam olsun.kutladım duyarlı yüreğini.sevgilerle..kalemin daim olsun....
Yer yeşil Gök mavi burada Sefalet yok Herkes el ele vermiş Türkü çığırıyoruz Neden duyulmuyoruz!..
Siz nerdesiniz Ayse hanim, sefaletin olmadigi, herkesin elele verdigi ve türkü cigirdigiyer neresi ? biz de gelelim :))) Cok güzeldi size yakisti, tebrikler.
Öznellik ne güzel değil mi, düşlerde yaşamak, bir türkü tutturmak, varsın duyulmasın, sen söyle tüm insan sıcağınla, gönül sesindir duyulan, burada nesnelleşir insan, paylaşırız türküleri, sana vokal yaparız, yırtarız karbon kağıtlarını, fotokopi düşmedi henüz düşlere!!! Ne güzel bir şiir böyle, bak neler yazdırıyorsun bana! Dostçakal. Müjdat Eraslan.
"Yer yeşil Gök mavi burada Sefalet yok Herkes el ele vermiş Türkü çığırıyoruz Neden duyulmuyoruz!.."
şiirler yazmıyoruz...şiirlerin içinde atıyor yüreklerimiz...türkü türkü elele vermişiz...sesimiz neden duyulmuyor...şiirlerde yaşamak adına,çok harika seslenişler...şiirlerde yaşamak ve onlarda mavileri ve türküleri söylemek adına inanılmaz seslenişlere imza atmışsınız...
şiir yüreklere tercüman oluşlarınıza tebrik ve teşekkürlerim...şiirlerde yaşasın yürek ve kaleminiz daim...selamlarımla..
"BİZ KAÇ KİŞİYİZ"?