Yalan olsa da aşkın sana kanmak ne güzel Özleminle hazlanmak böyle yanmak ne güzel Engin denizler kadar gökler dadar yücelmek Her şeyde seni bulmak her gün anmak ne güzel..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YALAN OLSA DA AŞKIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YALAN OLSA DA AŞKIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kanaviçe tadında o ilmek ilmek işlediğiniz şiiriniz harika tüm şiirleriniz gibi kutluyorum seni şairim kalemine yüreğine sağlık kal sağlıcakla selamlar saygılar sunuyorum efendim nice şiirlere
Her zaman ki gibi harika duygularla zengin kelime hazinesi ile yazmış olduğunuz gönül sesinizi beğeniyle okudum; Gönlünüze gelen ilhamınız sel olsun taşsın, yazan kaleminiz daim, yüreğiniz dert görmesin, Allah'a emanet olun...
Değerli şairim sayfanızda yine güzel eserlerinizden birini beğeniyle okudum kurgusu akıcılığı ve anlamıyla okunası bir eser olmuş kalemin daim ilhamın bol olsun selam saygı ve sevgilerimle kal sağlıcakla
Evet kesinlikle katılıyorum, şayet gönülden sevildiyse yalan olsa bile insana büyük bir mutluluk yaşatıyor. O ayrı bir haz ayrı bir tat ve mutluluk güzel bir dörtlüktü kaleminiz daim ilhamınız bol olsun. Selamlar ve saygılarımla şen ve esen kalınız. Tebrikler.