gibi insanlar... gibi insanlar... önünden bakınca arkası görünen, üstünden bakınca dibi görünen insanlar, usandım sizden,inanın bıktım insan gibi görünen,gibi insanlar...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
gibi insanlar... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
gibi insanlar... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kısa ,özlü dizelerinizle,gibi insanları-gibi hayatı ve gibi yapmayanların acısını ne güzel anlatmışsınız. Gibiler gölgeler gibi dolaşıyorlar,Asıllarını kendileri bile unutmuşlar...Usandık... yürekten kutluyorum.Çok sevdim şiirinizi.şiirler ,gibi değil.Sahi,pleri de.İyi ki varsınız.Tebrik ediyorum,sevgiyle.
Önünden bakınca arkası görünen insan iyi insandır bence,Şeffaf,açık:) Boş da olda....... Asıl benim korktuğum maske giyenler,sağ gösterip sol vuranlar...... Ama Allah insan gibilerden korusun,İnsanla dost etsin hepimizi...Kutlarım.Selamlar......
Gibiler gölgeler gibi dolaşıyorlar,Asıllarını kendileri bile unutmuşlar...Usandık...
yürekten kutluyorum.Çok sevdim şiirinizi.şiirler ,gibi değil.Sahi,pleri de.İyi ki varsınız.Tebrik ediyorum,sevgiyle.