Avustralya GibiŞiirin hikayesini görmek için tıklayın Tv önünde içerimiz dağlanıyor...ya hakeme,ya tecrübeli oyuncunun hatasından ,fifanın cezasından yeniliyoruz,zamanımızı,uykularımızı sesimizi feda ediyoruz...ama kısır döngünün kurbanı oluyoruz...geçen izlanda maçında ,oktay derelinin hareketi gibi, hareket yapamayıp şeref golü atamıyoruz...gösteri olsun diye sanki topla pas böyle yapılır futbolu oynuyoruz...kamerunlu oyuncu 1998 dünya kupasında yenilirken avusturyaya 3 kişi ve dördüncüsü kaleciyi çalımlayıp beraberlik golünü attı 1986 maradona bunu 4 kez yaptı .oyuncularımız ise ne yaptı.kuralın dışına çıkmaktan korkup .tecrübesini bu şekilde kullanmayıp ...Oktay Derelide Belçikaya bunu yaptı kaleciyide geçerek şeref gölümüzü attı ....o kadar paralar kazanıyorlar...biz memur,esnaf 1000000%40 gibi..yazık gerçekten çok yazık 1982 den beri dünya kupası ve Avrupa kupası ,izlerim neden önce hayal edip hayalinde yaşayıp gerçek oyunda göstermezler...Avustralya okyanusya birincisi olurdu amerka kıtasından gelen takımla karşılaşıp yenilirdi...fifanın ingiliz güdümüyle Asya grubuna geçti, her yıl dünya kupasında..Cezayir Almanyayı 2:1 devirdi üstelik 1982 de ünlü oyuncuları vardı final oynadı....nijerya ispanyayı 1998 3:2 devirdi,Yeni Zellanda italya,slovakya,paraguayla berabere kaldı 2010 dünya kupasında.... Mısır bizim yenmeyi hayal edemediğimiz Hollandayla 1990 da-berabere kaldı.. örnekleri çoğaltabiliriz... gerisini düşünün nice paralar gidiyor .......
Dünya Kupası: Milli takımı seviyoruz eylülde hakeme yeniliyoruz yine haçlı illeti avrupanın ısı gazı ucuz ukraynadan haçlı -bizans almanı unutmaz kapısında viyanayı solingende başladı facia sonu olmayacak fransa ceza avrupadan yönetime ceza mağlubuz 300 bin liği olmayan ülke- buz volkana Gülbahçesi vatanımda gönül ne ister dursun mu dünya ? gidelim yeter yeter Avustralya gibi Asya grubuna takım avrupadan oynanan ülke dünya sahasından galip oluruz ya mağlup 20 defa geçti bu oyun Avustralya gibi Asya grubu Mısır sağır sultan duymasada naklen televizyondan kaç kez çalındı haklar çalınan taç hikayesi fifanın kulis hilesi son bulsun kahroluş bu hüsran hangi yıla kadar son bulsun kanayan yara seyirci ağlayan evde trübinde yüksek sesle şeytanın bacağı kırıldı 2002 de bu çıkış olacak evetde Avustralya gibi Asya grubuna katıl Milli Takım yeter evetde |