(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RAMAZANA VEDA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RAMAZANA VEDA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Haz ve huzur yaşattı, veda ediyor, Şimdi bir kez daha ramazan, kullara. Suç oranları artık zirveye çıkar, Haz da huzur da haram, azan kullara... *********************************************** Göz acip kapayana kadar gecti gidiyor ramazan,gönüller huzurda nefisler terbiyede eller semada rab icin atiyor ramazanda yürekler,dilerimki bu nefisle bir dahaki ramazani karsilamak gönüllerin isigini bir dahaki mahyalarda isiklandirmak,bir müslan icin her gün ve ay ramazanda tadinda olmaliki suc oranlari ramazana nasil saygili oranda azaliyorsa,ramazandan sonrada günahi harami bilirsek suc diye birsey kalmaz diyorum,dileklerim ve dualarim her günümüz ve ayimiz ramazin bereketinde tadinda gecmesi,rabbim nefsimizi kötülüklerden uzak tutsun,tebrik ederim hocam duyarli dörtlügün icin,güzellikler icinde rabbim nice ramazanlar gecirmek nasip etsin kullarina,sevgi ve saygilarimla..
Günaydın hocam...Gerçekten,Ramazan ayının insana huzur veren bir büyüsü var...Ve az kaldı,bitiyor.Ama Allah hepimize,sağlık,sıhhat ve uzun ömür nasip eder de, daha nice ramazanlar yaşarız,inşallah..Saygılarımla efendim...
erişenlere ne mutlu
Bol lütfunla bizi ödüllendir yarab
selamlar saygılar