(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CEMRE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CEMRE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Meğer sen gelmişsin. ========================= ...................tebrikler efendim.... ...........kısa ve anlamlı tıpkı (CEMRE)gibi.... ...cemreler bazen havaya,suya,ve toprağa düştüğü gibi yüreğede düşebiliyor..efendim..
...bir şair dostum şöyle demişti...
''şu uzun kış gecesinde CEMRE düştü yüreğime'' ..........FERİT ERPOLAT bey
kaleminiz daim olsun...... yüreğinize sağlık......
13 şubat dikkatimi çekti güel bir tarif cemre için hele süper bir tarih umarım o cemreler hep yine güzel günler açar şiir gelince gerçekten güzel bir şiirdi kutlarım sizi
meğer sen gelmişsin...kardelenlerime cemreler gibi düşüvermiş sıcaklığın...hangi gönül tomurcuklanmaz ki,cemre gibi düşünce yüreğe yarin sıcaklığı...aşk buydu işte...buydu aradığı tüm canlıların...bir yudum sevgi...bir cemre sıcaklığı,yüreğimizin güneşe hasret gölgeli yerine...nasıl da gülümser artık baharlara kardelenlerimiz...
Aşk insanı,şiir yürekli şair..işte bu diyerek,aşkı tasvir edişinize tüm tebriklerim...selamlarımla...
Kısacık ve sıcacık bu şiirde gelişlerin insan ruhu üzerindeki olumlu etkilerini ne güzel anlatmışsın... Vedalar görmesin, yüreğinden cemreler eksik olmasın sevgili dost.