(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
tekerrür şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
tekerrür şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Elini veren kolunu kaptirmiyor baya kolunu kanadini gonullu vakfediyor...hayat omuzlara nasil yük buyudukce cokuyor insan...tekerrur eder tarih ancak basrol hep ilk defa yasar o sahneyi
amelie poulain tarafından 10/27/2023 8:51:45 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hayır o degil...dogdum herkes gibi ama ben ilk defa ...o sehirde o agaca dokundum gidip optum besyuz yillik govdesini...ilk defa yaptim bunu...ama benden once kac el kac nefes degdi ona...ayni sahnede degisen biz...tarih tekerrur ediyor...bu iyi bisey mi kisiler adina belki imtihandir dongude hayat dersini alir falan ...milletler bazinda hayir. Milletler ders almaz ...tekerrur ediyorsa tarih orda sıkıntı buyuk kacirdigimiz seyler var demek toplumsal zihni saran daraltan bisey...
Yasanmıs bir durumun Şimdi ve gelecek yillarda.yasanması Olmayabiliyor Yaşananın büyükluğu Ile orantili hani kaçamıyorsun Kisi yanlış olanı degiştirebilirse Tekerrür etmez Kolay değistirilemediginden Ve bazilari degiştirilemez olduğundan. Ve fakat Şarta bağlı kaderi nasıl bir davranış sergileyeceğımizi bilerek akıl ve mantıkla degiştirebilecegimize inanıyorum.
bunlara ben de inanıyorum fakat bunlara benim inanıp inanmayacağım, inandığımda sadaka verip vermeyeceğimin hepsi önceden bilinmekte ve buna da kader denmekte
seni üzen ya da düşündüren her şey aslında sensin. yaratım kodlamasını düzden yazmayı bıraktığında ''ve tarih bıkmaz asla tekerrür etmekten..'' somut olmaktan çıkar soyut frekans alanına geçiş yapar.
tıpkı kalbin ters çevrilmesi gibi saat tersten dönseydi ne olurdu ? şu an parmakların neyin hesabını yapıyor ? ya da aklının iiçinde savrulan evrensel sularında neyi istiyorsun ?
amelie poulain tarafından 10/27/2023 8:51:45 PM zamanında düzenlenmiştir.