Iste senden kilometrelerce uzaktayim anne. Senin sicakligini simdiden özledim. Burasi bir baska sehir anne, Insanlar soguk,yabanci. Inanmayacaksin ama, Sanki kuslar bile farkli ötüyor. Sabahlari can sesleri ile uyaniyorum, Ezan sesini hayal edip agliyorum. Hepinizi özledim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KIZIN GURBETTE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KIZIN GURBETTE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ben de gurbet üzerine bir deneme yapıştım, malum gurbette yaşıyoruz. aslında sıla-gurbet ilişkisine takılmadan dobra dobra yaşamak lazım hayatı, ama aldanıyoruz. saygılar sevgiler
Tam tamamlamamış bile olsanız bazı duygular yetiyor herşeyi anlatmaya.Beynimde halâ devam ediyor şiir....Çok samimi duygular ve güzel bir şiir di.Yüreğinize sağlık. Selamlar....
merhaba ilk kez okudum sizi..geç mi kadım acaba bu müthiş yüreği tanımaya.. "Iste senden kilometrelerce uzaktayim anne. Senin sicakligini simdiden özledim. Burasi bir baska sehir anne, Insanlar soguk,yabanci. Inanmayacaksin ama, Sanki kuslar bile farkli ötüyor. Sabahlari can sesleri ile uyaniyorum, Ezan sesini hayal edip agliyorum. Hepinizi özledim." ....... özlem ancak bu kadar koyu,içten,akıcı ve sürükleyici anlatılırdı.. özlem içime başka bir hoş aktı şimdi teşekkrler..
Gürbeti ben de çok bilirim sıla özlemi kor, kor yakar Bir de sevenlerin özlemi bir başka yakar. Hasretlerin bitmesi ve sevenlerin kavuşması dileklerimle... Çok güzel bir hasret türküsüydü okuduğum...
ANNEME: Buralarda kurtlar Türemiş anne Ne ağlamak çare, Ne ilaçlar... Tabipler isyanda, Ne çok hasta varmış Annessiz diye Bir de gürbet elinden Sevgilerimle