(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
filistin askısı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
filistin askısı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O gün sonsuz bir güne açılır zaman sanki. Bir celladın elinde güneş, bağrıma saplanır. Kim çıkarabilir k bu ateşi? Hem ben yandım, hem saplayan, hem zaman yandı hem de ham….
Siyah örtüsü içinde birer savaşçı gibiyiz, Aşkla yanarız, her satır direnişin hicvi gibidir. Zikir gibi tekrarlanır her vatan sevgisi, Filistin coğrafyasında çiçekler açar özgürlük bahçesi.
Kutsal yalanlarla süslenmiş bu direniş destanı, Kanınla yazılmış her kelime, cesaretimiz. Ağrının yerine direnişin şarkısı yükselir, Filistin toprakları, özgürlüğün güzelliğiyle sarılır.
Babasının topraklarını sattığı için oğlunun düştüğü durumu "oh" diyemeyiz. Dolayısıyla mevcut durumu hak ettiğini söylemek yanlış olur. Biz, kendilerine vadedilmiş topraklar olduğuna inanan insanlara, dünyanın tüm canlılarına vadedilmiş bir anlatı sunma görevindeyiz.
O gün sonsuz bir güne açılır zaman sanki. Bir celladın elinde güneş, bağrıma saplanır. Kim çıkarabilir k bu ateşi? Hem ben yandım, hem saplayan, hem zaman yandı hem de ham….
Direnişin meşalesi Filistin topraklarında parlar,
Karanlık tabutun aralığından umut ışığı sızar.
Tanrı kokusu cesedimde, özgürlük duaları söyleriz,
Omirilik soğanımızla, yüreklerimizde yangınlar yükselir.
Siyah örtüsü içinde birer savaşçı gibiyiz,
Aşkla yanarız, her satır direnişin hicvi gibidir.
Zikir gibi tekrarlanır her vatan sevgisi,
Filistin coğrafyasında çiçekler açar özgürlük bahçesi.
Kutsal yalanlarla süslenmiş bu direniş destanı,
Kanınla yazılmış her kelime, cesaretimiz.
Ağrının yerine direnişin şarkısı yükselir,
Filistin toprakları, özgürlüğün güzelliğiyle sarılır.