(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAPABİLİRSEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAPABİLİRSEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirinizi büyük bir hayranlıkla okudum. Diliniz çok akıcı ve zarif. Mesajınızı güçlü bir şekilde iletiyorsunuz. Sizin gibi başarılı bir şairin eserlerini görmek beni mutlu ediyor. Yeni şiirlerinizi sabırsızlıkla bekliyorum.
Yüreğinize emeğinize ellerinize sağlık efendim, Sözlerinizi büyük bir beğeni ile okudum, Kaleminiz kavi ilhamınız daim olması temennisi ile esenlikler dilerim.
Değerli üstadım haklısınız. Aynı yokluğu yaşarken aynı derde ortağız. Yüreğinize, gönlünüze ve emeğinize sağlık. Nice güzel şiirler de buluşmak dileğimle selamlar saygılar. Esenlikler diliyorum.
Anlam dolu ve anlatımı mükemmel bir şiirdi, beğeni ile okuduğum bu muhteşem eseri ve değerli şairimi yürekten kutluyorum, selam ve saygılarla. Nice şiirlere.
Veren de o alan da üstadım sabretmek hayırlıdır sıkma canını. Hayırsız dostlardan sa hiç olmasın daha iyi zarar gelir çünkü. Yüreğine sağlık terciümanimiz oldunuz
Üç şans verdi bana tanrı Yangını narı Alevi harı Enginde karı Bul bulabilirsen..bendende az bişey Nazire değerli üstad. Maşallah nokta atışı tam on ikiden selammsayginduamla
Siz en iyisi görüşeceğiniz insanlara kendi mayanızdan tutturmaya çalışın Muhterem Emin Bey.Mayanın tuttuğu kişi dostunuz, tutmayanı boşverin. Ben hayatta öyle yapmakla rahat ettim. Sevgiyle kolaylıklar iletiyorum. Selamlarımla. (Aksakal)
Saygıdeğer hocam, Allah dize saglikli ömürler versin ve buralarin en babacan saiirlerinden birisi olarak dostlarınızın sayısının çokluğundan hiçte şüphemiz yoktur.