(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİDİYORUM BU GECE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİDİYORUM BU GECE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
GİDİYORUM BU GECE Desteğe geldim. Bu şiiriniz çok etkileyici. Dilinizdeki akıcılık, duygularınızı yansıtma gücünüz ve seçtiğiniz imgeler çok başarılı. Eserinize, kaleminize, yüreğinize teşekkür ederim. Saygılarımla.
GİDİYORUM BU GECE Desteğe geldim. Bu şiiriniz çok etkileyici. Dilinizdeki akıcılık, duygularınızı yansıtma gücünüz ve seçtiğiniz imgeler çok başarılı. Eserinize, kaleminize, yüreğinize teşekkür ederim. Saygılarımla.
Bu şiir, bir şehirden ayrılmanın hüznünü ve burukluğunu anlatıyor. Şair, şehrin ışıkları, sokakları ve mazisiyle vedalaşıyor. Bu veda, hem bir fiziksel ayrılık hem de bir ruhsal ayrılık. Şair, şehri bırakmak zorunda kalmasının nedenini söylemiyor, ancak bu ayrılığın onun için kolay olmadığını anlıyoruz.
Şiir, ilk dörtlükte şehrin ışıkları, sokakları ve mazisiyle vedalaşmanın hüznünü anlatıyor. Şair, şehrin ışıklarıyla vedalaşıyor, sokaklarıyla helalleşip, mazisiyle vedalaşıyor. Bu veda, hem bir fiziksel ayrılık hem de bir ruhsal ayrılık. Şair, şehri bırakırken onun hatıralarıyla da ayrılıyor.
İkinci dörtlükte ise şair, şehrin geride kalanlara iyi dileklerini iletiyor. Şehrin yaşayanlarına mutlu bir hayat diliyor. Ancak bu dilek, biraz da buruk bir dilek. Şair, şehrin geride kalanlarına, onun yokluğunun acısını yaşatmayacaklarını umuyor.
Şiir, şehri terk etme kararını veren şairin duygularını yansıtıyor. Bu karar, şair için zor bir karar olsa da, onun için yeni bir başlangıcın da habercisi. Şair, bu yeni başlangıçta mutlu olmayı umuyor.
Şiir, sade bir dil ve duygusal bir anlatımla yazılmış. Şiirdeki imgelerin kullanımı, şairin duygularını daha etkili bir şekilde aktarmasına yardımcı oluyor. Işıklar, sokaklar ve mazi, şair için şehrin önemli unsurları. Bu unsurlarla vedalaşmak, şair için şehri terk etmenin hüznünü daha da artırıyor.
Şiir, şehirden ayrılmanın duygusal boyutunu başarılı bir şekilde yansıtıyor. Şair, şehri terk etme kararını vermenin zorluğunu ve bu kararın yarattığı hüznü içten bir şekilde anlatıyor. YÜREĞİNİZE SAĞLIK...
Değerli kaleminizden sayfanızda mısralara yüreğinizin sesini yansıttığınız bu güzel eseri beğenerek okudum Tebrikler anlam ve kurgusuyla güzel bir eser yüreğine sağlık Hocam nice güzel eserler yazmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun sevgi saygı ve selamlarımla kalın sağlıcakla.👏✍️
Desteğe geldim. Bu şiiriniz çok etkileyici. Dilinizdeki akıcılık, duygularınızı yansıtma gücünüz ve seçtiğiniz imgeler çok başarılı. Eserinize, kaleminize, yüreğinize teşekkür ederim. Saygılarımla.