Sende kalmış günaydınım Gecemin aydınlığı sende Kandilimin ışığı sende kalmış Çıkmaz sokağımın anahtarı Benden ayrılmayan gölgem İçimdeki tebessüm sende kalmış Sende kalmış günaydınım Sabahım güneşimin sicaklığı sende kalmış Ömrümün geçmişi sende geleceği sende kalmış Sende kalmış ey sevgili...!
Sende kalmış umutlarım Gecemin duası sende kalmış Aminlerim sende Gökyüzümün mavisi Denizin yakamozu sende Yönüm pusulam sende kalmış İlkbaharım sende Yazım sende Hayatımın anlamı sende kalmış Sende kalmış tüm şarkılar türküler Notalarım nağmelerim Sazim sözüm şiirim... Sende kalmış ey sevgili...!
Sende kalmış dünyam.. Rüyalarım heveslerim Hayatım ömrüm aldığım nefes Varlığımın delili sende Gözümün nuru kalbimin iksiri Sessiz çığlıklarım sende kalmış Sende kalmış ey sevgili...!
Sende kalmış mavi umutlarım Ak ak düşlerim sende Sevgim sende aşkım sende Dün bugün yarınım sende kalmış Gülüşüm tebessümüm sende Merhabam sende.. Yüreğimin sıcaklığı kalbimin atışı Yaşamım sende kalmış ey sevgili..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...Sende Kalmış şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...Sende Kalmış şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.