Ha dindar ha dinsiz, dürüstse insan, farketmez. Nefsin tebiyeliyse, dilediğine inan, farketmez. Kalbini vicdanını arıtmamışsan eğer yaşarken, Cenazeni ha papaz yıkamış ha imam, farketmez.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Farketmez!!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Farketmez!!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok anlamlı ve manası bakımından önemli bir dörtlük daha sadır olmuş gönlünüzden efendim.
Nefsi terbiyeli insan, dindar ya da dinsiz ama dürüst olan birine her koşulda inanabilir. .
Çünkü dürüstlük, ihlâsın da anahtarı olup sahibini samimi ve güvenilir kılar
Kalbi kirden vicdanı pastan arınmamış insan isen cenazeni papaz da yıkasa imam da birdir. .
Nitekim o, huzurda kabul edilemeyecek bir kirdir. İmtihan kaybedilmiştir.
Ve dahi o kiri taşıyan sinelere ihlâs güneşi doğmaz ve böyle kimselere de asla güven olmaz.
Her dörtlüğünüz ile sayfalar dolusu birer hakikati gönül sahnesine sunuyorsunuz. Ve her defasında perde aralanıyor ve bizleri mest ediyorsunuz efendim. Kaleminiz daim keskin yüreğiniz şen olsun dileklerimle. Sağlık ve esenlikle kalınız.
anlam ve anlatımı ile çok nefis bir gönül sesiydi dost kutlar esenlikler dilerim...