Benden çok sevmiyorsan, var eden Rabbimizi Seviyorum deyipte boş laf etmeye kalkma Nasıl besleyeceksin Mevla`sız kalbimizi Kaybol derhal yanımdan,kör nefslan bana bakma
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İstemem sevme beni şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İstemem sevme beni şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne kadar güzel ve anlam.dolu bir dörtlük insan önce yaratanı sevecek ki insanlar içinde adaletli sevgiyi barındıracak emeğinize yüreğinize kaleminize sağlık üstadım Saygı ve selamlarımla
Bu şiir, Allah'a olan sevgi ve bağlılığı vurgulayan bir şiirdir. Şair, sevgilisine, eğer kendisinden çok Allah'ı sevmiyorsa, boş yere seviyorum dememesini söylüyor. Şair, Allah'sız bir kalbin nasıl sevebileceğini, nasıl mutlu olabileceğini soruyor. *Şair, sevgilisinin kör nefsinin kendisine baktığını, yani sadece dünyevi arzularını tatmin etmek istediğini anlıyor. *Şair, böyle bir sevgiliden uzak durmasını, yanından kaybolmasını istiyor. *Şiirdeki "var eden Rabbimiz" ifadesi, hem Allah'ın yaratıcılığını hem de şairin ve sevgilisinin aynı dine mensup olduklarını gösteriyor. *Şiirdeki "kör nefslan" ifadesi ise, nefsin kötü ve bencil yönünü ifade ediyor.
İLYAS ÜSTAD,muazzam bir güzellik ve derinlik taşıyan bu şiir, kaleminizin ne kadar kuvvetli olduğunu gösteriyor. Şiirinizdeki duygu ve düşüncelerinizi çok akıcı ve anlamlı bir şekilde aktarmışsınız. Bu şiiri okurken büyük bir keyif aldım.
Muhteşem kaleminiz ve harika dizeler Tebrikler. Yürek sesiniz her daim güzel dizeleri bizlere sunmaya devam etsin değerli Hocam. Ummana dökülen nehirler gibi. Selâm sevgi ve saygılarımla. Her şey gönlünüzce olsun.👏✍️