Evde tek başına; Yalnız ve mutsuz bir kadın Korkularına yenik, hayallerden uzak Umutlarının önüne kurulmuş sanki bir tuzak Kemiriyor beynini hatırlanmamak
Evde tek başına Yalnız ve mutsuz bir kadın Kahkahaları göğe çıkardı Ağlamayı çok uzaklarda sanırdı Ucu bucağı olmayan hayaller kurardı gece boyu Düş penceresinde içtiği aynı sahnenin suyu
Evde tek başına Yalnız ve mutsuz bir kadın Duvarların soğuk dostluğu sarıp sarmaladığında Yıldızların iç çekişlerine takılır derin tutkusu Lodostan esen rüzgârın şakası mı bu
Evde tek başına Yalnız ve mutsuz bir kadın Dört duvara hapsolmuş buğusu sılanın Adam yanmaz mı, ağlıyor geride bıraktığın Yanar/ yanar da geçilmez önüne ayrılığın
Zühal Z... 02.03.2000 yılında yazılmış düz yazı 04.04.2008 yılında tekrar düzenlenmiştir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dört Duvara Hapsolmuş Sılanın Buğusu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dört Duvara Hapsolmuş Sılanın Buğusu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evde tek başına Yalnız ve mutsuz bir kadın Dört duvara hapsolmuş buğusu sılanın Adam yanmaz mı, ağlıyor geride bıraktığın Yanar/ yanar da geçilmez önüne ayrılığın/ SON PİŞMANLIKLAR FAYDA VERMEZ; ...ÇEKEN BİLİR AYRILIĞIN DERDİNİ... ÇOK ZORDUR BİLİRİM...YAŞADIM ÇÜNKÜ...YERİNE YENİSİ(bir başka sevebilecek yüreğinin kabullenebileceği) BİRİNİ BULMADAN DAYANMAK ÇOK ZORDUR, DERT YER BİTİRİR İNSANI... saygılar güzel ve içili duygulardı...
Evde tek başına Yalnız ve mutsuz bir kadın Ama heybetlimi heybetli İki yürek taşıyor yalnızlığın bohçasında. Elleri var öyle ki,güneşi tutar uzattığında.
Evde tek başına Yalnız ve mutsuz bir kadın.
Tek derdi olan, aşına Hangi kadın yaklaşabilir (O)na bir adım!
Yüreğinize sağlık Zuhal hanım. Sevgi ve Saygılarımla...
Evde tek başına Yalnız ve mutsuz bir kadın Dört duvara hapsolmuş buğusu sılanın Adam yanmaz mı, ağlıyor geride bıraktığın Yanar/ yanar da geçilmez önüne ayrılığın
hüzünle işlenmiş güzel bir şiirdi tebrikler selamlarımla
Evde tek başına Yalnız ve mutsuz bir kadın Dört duvara hapsolmuş buğusu sılanın Adam yanmaz mı, ağlıyor geride bıraktığın Yanar/ yanar da geçilmez önüne ayrılığın
sanırım hayattaki en zor ve en ağır yüktür.hem yalnız hem mutsuz olmak.neler yazdırmaz ki insana.duygular yoğunlaşır,anılar birikir,sitemler,dargınlıklar ve isayanlar peş peşe sıralanır.. ve şair bu durumu öyle yalın ve öyle doğal ifadlerle işlemiş ki,ne denli bir yük olduğunu hissetmemek mümkün değil.. güzel emeğinizi kutluyorum yüreğinize sağlık şiir,umut ve sevgiyle....
Evde tek başına Yalnız ve mutsuz bir kadın Duvarların soğuk dostluğu sarıp sarmaladığında Yıldızların iç çekişlerine takılır derin tutkusu Lodostan esen rüzgârın şakası mı bu
Sevgili Yağmurgülü...
Hayat bazen yalnızlıkların pençesende kalır duvarlar üstüne gelir ve işte o an başlar hüznün solosu... Dizelerin bunu dillendirmiş ve ne çok insanın yaşadığı bir kaderdir. Evet düz yazı formatı göze çarpıyor ve biraz daha işlenebilir kanımca.
Bu durum özellikle kadın için belli yaştan sonra gerçekten korkunçtur.Eskiden severdim,çocukları hanımın yanına katıp göndermeyi,yalnız kalmak,kendimce soluk almak isterdim,anladım ki bu da bir devran,şimdi cesaretim yok,ya yalnız kalırsam! Duvarlarla ne kadar konuşabilir insan.Yine sahibinin sesi harika şiir.Yürekten kutladım.Selam,saygı...
Yalnız ve mutsuz bir kadın
Dört duvara hapsolmuş buğusu sılanın
Adam yanmaz mı, ağlıyor geride bıraktığın
Yanar/ yanar da geçilmez önüne ayrılığın/ SON PİŞMANLIKLAR FAYDA VERMEZ; ...ÇEKEN BİLİR AYRILIĞIN DERDİNİ... ÇOK ZORDUR BİLİRİM...YAŞADIM ÇÜNKÜ...YERİNE YENİSİ(bir başka sevebilecek yüreğinin kabullenebileceği) BİRİNİ BULMADAN DAYANMAK ÇOK ZORDUR, DERT YER BİTİRİR İNSANI...
saygılar güzel ve içili duygulardı...