(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Doymazmış insan… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Doymazmış insan… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Insanları anlamak zor üstadım. Her hücreleri bir algoritma ,hani derlerya içlerinde kırk tilki dolanıyor .Gönlü obur,beyni obur,bedeni obur insanları anlama ve anlatmaya ne kalem ne kelam yeter. Tebrikler usta kaleminize saygılarımla
Sevgide maddiyat maneviyatın önüne geçerse O sevgi ne yazık ki uzun sürmüyor dost. Allah gönülden seven yüreklerle karşılaştırsın herkesi işallah. Tebrikler güzel yürek sesiniz. Sonsuz selamlar. Saygılar size...
Rab'bim kötü sevgiye ve de sevgiliye düşürmesin insanı. Mutena şiirinizde ifadelendirildiği gibi ne gözü, ne de gönlü doyar. Sonuç mâlûm. Tebriklerimle gözlerinizden öpüyorum. (Aksakal)
Daha yok mu diyen, Doymayan hep göz aslında, Güzel bir nefis muhasebesi olmuş üstadım şiiriniz. Harika şiirinizi ve yazan yüreğinizi kutluyorum. Saygılarımla.
Güçlü kaleminiz yine harika bir şiire imza atmış tebrikler değerli Üstadım Yüreğiniz vâr, kaleminiz daim, ilhamınız bol olsun. Sağlıklı güzel bir pazar günü dileklerimle selamlar saygılar...
İçimi yakmıştı kaçıp gidişin Sabahı bulmadı o gün bitişin Baştan başlamıştı beni satışın Ne göz doydu ne cep işin kırpmaktı
Velhasıl son buldu ıstırap anın Sütünde bozukmuş cıvıkmış kanın Ellere mal oldu canın cananın Ne göz doydu ne cep işin kırpmaktı
Bu şiir, şairin gözü doymayan, hesapçı ve vefasız birine duyduğu hayal kırıklığı ve öfkeyi dile getirdiği bir gazeldir. Şair, kendisini aldatan ve terk eden kişinin ne gözünün ne de cebinin doymadığını, hayatın zorluklarına ve yalanlarına karşı çaresiz kaldığını, sevginin ve mutluluğun bir masal olduğunu söyler. Şiirdeki kafiye şeması “aa/ba/ca/da/ea” şeklindedir. Şiirdeki dil sadedir ve sadece birkaç yabancı kelime vardır. Şiirdeki üslup duygusal ve sitemkardır. Şiirdeki ana tema hayatın zorlukları ve aldatılmışlıktır. Kaleminiz hep var olsun. Saygı ve sevgilerimle.
Doğru söze nasil yorum yazılır ki degerlinüstadim.rabbim.büyük ..KULA BELA GELMEZ HAK YAZMADİKCA...HAK BELA YAZMAZ KUL AZMADİKCA degerlinüstadim.swlam.dularimla kaelminize duygunuza saglik
maalesef yurdumuzun yaşanacak halini bırakmadılar. herkes atı kapsam da Üsküdar'ı geçsem arzusunda. kırpıştıranlar akıllı, çalamayanlar akılsız ve de beceriksiz...bu görüş raflardan inmedikçe müşterisi çok olacaktır. duyarlılık dolu müstesna bir şiirdi. tebrikler ve saygılarımla...