(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EZGİCİK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EZGİCİK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli Şairim; Hayırlı vakitler diliyorum. Eserinizi severek okudum Bu güzel, akıcı, anlamlı ve güzel eserinizi kutlarım. Yüreğinize ve kaleminize sağlık Güzel yüreğiniz ve kaleminiz daim olsun. Selam ve sevgiler Sağlıcakla kalınız…
Değeri paha biçilmez bu güzel şiire teşekkür ederim yüreği kocaman çok sevgiler sığdıran herkesin babası çocukların dedesi Kadir baba her şey gönlünce olsun sağlıklı sevdiklerinle hep beraber nice şiirlere
Bu içten yorumun için teşekkür ederim Meltem Kızım... Kadir Baba şiir yazmaktan yorulmaz... Hele de çocuklar ve bebişler için... Ve de bu bebiş bir manevi kızımın ise... Sevgiler...
Tebrikler çok güzel bir şiir ellerinize yüreğinize sağlık duygularınıza sağlık hocam canı gönülden kutlarım iyi akşamlar diler sonsuz selam ve saygılar sunarım...
Okuması mutluluk veren muhteşem güzellikte bir yürek sesiydi şiiriniz, gönülden kutluyorum tebrikler üstâdım. Sevdikleriyle birlikte anneli babalı büyümesini ve nice mutlu yıllar görmesini diliyorum. Sonsuz selam, sevgi ve saygılarımla. Esenlikler dileğiyle.
Hayırlı vakitler diliyorum.
Eserinizi severek okudum
Bu güzel, akıcı, anlamlı ve güzel eserinizi kutlarım.
Yüreğinize ve kaleminize sağlık
Güzel yüreğiniz ve kaleminiz daim olsun.
Selam ve sevgiler
Sağlıcakla kalınız…