Kimi zamanhüzündü kalpte ruhsal ikizim Gam kederi bandıkça özde depremi gördüm Zamana yenik düştü silinip gitti hüzün Yol yordamı öğrendim helal haramı gördüm
Derste aldım hayattan hak ve hukuku bildim Huzur tattım ihlastan arsızlıkları sildim Ar edep düstur oldu beş vakit namaz kıldım Hakka doğru koştukça gizli yaramı gördüm
Gönül aldıkça coştum borcum kalmadı kulda Mazluma kanat gerdim bir fert koymadım yolda Gözüm kalmadı artık ne parada ne pulda Özümü alçalttıkça Haktan keremi gördüm…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Özde depremi gördüm… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Özde depremi gördüm… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Büyük bir kurtuluşa umutla bel bağladım, Nicesini bu yola bağlamayı sağladım, Umutlar boşa çıktı, üzülerek ağladım, Cehalet cenahında bitmez veremi gördüm; diyerek destekliyor, tebrik ediyorum. Selam ve saygılarımla hoşça kalın.
Derste aldım hayattan hak ve hukuku bildim Huzur tattım ihlastan arsızlıkları sildim Ar edep düstur oldu beş vakit namaz kıldım Hakka doğru koştukça gizli yaramı gördüm Değerli Kadir hocam bu güzel anlamlı dizelerinizi kutlarım güzel yüreğiniz ve kaleminiz hakkı hep böyle haykırsın selam ve sevgiler...
Sn. ustad şiirlerinizi beğeniyorum takip edip yorumda bulnmuşumdur Ancak kusura bakmayın da şu FAVORİye almalara teğet geçme diyorum Yergi olsa da bir iki cümleciğin esirgendiğini düşünüyorum sitemim tüm FAVORİCİ;LERİME
EM.HAKİM tarafından 8/2/2023 8:08:53 PM zamanında düzenlenmiştir.
Güzeldi, ellerinize sağlık, yine kaleminizden güzel bir şiir okudum. Bu güzel şiiri ve değerli şairi tebrik ediyorum. Nice kalıcı şiirlere diyor esenlikler diliyorum. Baki selam ve muhabbetle esen kalınız...
İhlâs içinde duygularla harika yazılmış yürek sesinizi gönülden kutluyorum tebrikler üstâdım. Kalemine ve yüreğine sağlık diliyorum. Sonsuz selam, sevgi ve saygılarımla.
Nicesini bu yola bağlamayı sağladım,
Umutlar boşa çıktı, üzülerek ağladım,
Cehalet cenahında bitmez veremi gördüm; diyerek destekliyor,
tebrik ediyorum. Selam ve saygılarımla hoşça kalın.