(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
müstesna şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
müstesna şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Başka bir mahir el çözer bence az uğraş gerektirir hemen vazgeçiş olmaz :)
Belki öyle değilsindir lakin duygularını ifade etmede yüzeysel kaldığını düşünüyorum. Bende de oluyor bazen sanki aklım kendini korumaya alıyor bir anda hüzün nehrine dalacakken hooopp aklım beni buz devrine götürüyor. Sonra bir an kalıyorum ve aklımın beni benden daha çok düşündüğü kanaatine varıyorum :) Aklıma hak veriyorum ama bazen de ihtiyaç oluyor dökülmeye, rahatlamaya. Öyle olgunlaşıyor ki, yürek taşıyamaz hâle geliyor. Yok ben taşırım deyip yüreğe zül olmaya ne gerek var ki?
Öyle işte belki de hiç alakası yok yazdıklarım ile senin ama bilmiyorum his işte :)
Yine de kendini nasıl iyi hissediyorsan öyle yap, öyle yaz. sonuç olarak yaz, mutlaka yaz her türlüsü iyi geliyor insana...
Kalemindeki hayali suya dúşer
Kalemide peşinden
Batmazlar sevgi varsa
Ayrıca
Biri tahtadan diye :)
Diğeri hayal ederek yüzmeye devam eder..