o kadar çok değişmişim ki senden sonra kendimi tanıyamadım aynalarda
hatta bir keresinde -senden güzel olmasın- sevgilimle yan yana yürürken camekanda yansıyan sevgilimi gördüm yanında biri vardı yabancı kim ki o dedim gözlerimdeki yabancı sensin kim olacak şapşik demesin mi onca milletin içinde bildiğin rezalet yani
başka bir keresinde ise -senden iyi olmasın- bi melekle tanıştım güya ne kadar şeytani arzum varsa onda bastıracaktım
ben dedi bildiğin kadınlardan değilim ama ben dedim bildiğin erkeklerden biriyim
yok sen öylesin hayır böyleyim şusun bu değilsin derken eeh be yeter artık diyerek sarılmasın mı kollarım boşluğa
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
değişim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
değişim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Birazdan gözlerin kopacak şiirlerinin içlerini budamış birileriyle.,Aç yazılar kendilerini ifşa edemezken soytarı krallığı her yeri ve kumdaki çocuklara saldırmış. Ahmaklık şehirleri aortlarında kendilerinin şerefsizlik dişlerini yüklenip yolları harcamışlar. Ey yol!
Tenin kimin esareti !? Boşluk nedir ?!?
Vsss vsss 👀👣
-Belıeve- tarafından 7/13/2023 3:44:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yaşamda her şey kendi karşıtını da içinde taşır. Yaşamın diyalektiği bu değil mi? Ben sen olmuşum demek diyebilmek bir erdemdir zorda olsa .Güzeldi tema ve şiir
Gelen değisim giden degisimi aratmasin da degilmi Değisim kitabını okurken ücte birinde sıkıldım ortadan sondan Capraz Hing mong mu Mon yang mı yazar çinli Ve cin gibi Sen gibi Şeyy Birazda ben gibi ehue Güzel yaxıyordu da sıkıldım.. Bırakıp Şiire akmış Çıtır çıtir yazmıstim )
Kent değisirse insan otomatikman degisir .. yumurta tavuk döngüsü derdi homkmungyung ;) Öyle iste..
Adamakilli yeee üstunede püsküüt gazoz. Of en sevdigimm Bak sıkı ye ham yap ne bulursan;))
demek ki herif değişecek kadar hayal kurup değişecek kadar kırıklığını yaşamış hayalin sonra hayal kurmayı bırakıp gerçekten birini sevmiş sevmiş ya sonuçta tutmuş yine değişmiş :)
Tenin kimin esareti !?
Boşluk nedir ?!?
Vsss vsss 👀👣
-Belıeve- tarafından 7/13/2023 3:44:11 PM zamanında düzenlenmiştir.