(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MİSAL Kİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MİSAL Kİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
güçlü bir kaleminiz var etkinsiniz . İyi bir çalışma olmuş fakat nacizane bir fikrim var derim ki yazım tarzınız deneme ve öyküye çok daha yatkın ve o kısımlarda güzel çalışmalarınızda var zaten..bu şiirde kötüsünüz demek değil şiirde bu dilin size faydası var akıcı ve yormayan dizeler oluşturuyorsunuz...sadece deneme ve öyküde daha başarılısınız bunu belirtmek istedim..saygılarımla..yüreğinize sağlık...
Ah o resim yok mu zaten,bakanı alıp başka yerlere götürüyor... Bazı zamanlar masaüstüme arka plan olarak koyuyorum ve uzun uzun bakışıyoruz o küçük kızla... Yürekten teşekkür ederim güzel yorumunuza...
Ah o resim yok mu zaten,bakanı alıp başka yerlere götürüyor... Bazı zamanlar masaüstüme arka plan olarak koyuyorum ve uzun uzun bakışıyoruz o küçük kızla... Yürekten teşekkür ederim güzel yorumunuza...
''misal ki'',her dize de ayrı ayrı kullanmışsınız,dili çok zorluyor okurken. teke veya en aza indirgemek bu bağlamda iyi olacaktır.
ve şiir başlı başına konuşma dili olduğu için aradaki açıklayıcı sözler göze batıyor.(''yani anlayacağın'',''tamam''..gibi kelimeler iyice zorlaştırıyor ve şiirsellikten uzaklaştırıyor)
''Misal ki yürekler acımaz olmuş bir anda…'' cümle içinde zengin ifadeler ararız bazen.bu bağlamda bilinen kelimelerin tekrarı gibi ya da farklı imgelerin kullanılmayışından dolayı dizeler biraz sığ kalmış.aceleye gelmiş olabilir tabi.
baştan konuyu dağıtmadan sona taşımayı başarmışsınız,kopukluk yok, bu iyi.
Misal ki okyanus dağ olacakmış, Misal ki balık uçacakmış, Misal ki insan durgun bir denizin Tam ortasında bulacakmış kendini… … ................tebrikler.
öyle bir şairsin ki
ne söylesen
şiir oluyor...