Yaşamdan ilişkimi senden önce kesmiştim Ne edem köşk sarayı huzuru sende buldum. Felekten nefret edip gürleyip de esmiştim Ne edem köşk sarayı huzuru sende buldum.
Kime meyil bağlasam dönüp sırtımdan vurdu Ne dosttan hayır gördüm ne yar bir rahat verdi Kısmetim yoktu her hal hayat beni çok yordu Ne edem köşk sarayı huzuru sende buldum.
Tam umudu kesmişken çıkıverdin önüme Gözlerime de bakıp yön çizdin sen yönüme O anda da ben sırtı dönüverdim dünüme Ne edem köşk sarayı huzuru sende buldum.
Aşk aşk diyerek her dem çok aranıp ta durdum Aşk okunu çekince tam on ikiden vurdun Aşkın ile haz verip aşkınla sen coşturdun Ne edem köşk sarayı huzuru sende buldum.
İrem bağı gibiydin gül kokunla mest ettin Şaşkın olan gönlümü gönlüne derdest ettin Mutluluk verdin bana tüm dertlere kast ettin Ne edem köşk sarayı huzuru sende buldum.
Bir günde incinmedim kuş gibi uçtu kalbim Seni nasip etmekle beni çok sevmiş Rabbim Ne çok hatıran var ki doldu da taştı albüm Ne edem köşk sarayı huzuru sende buldum.
Endamın gölgem oldu sevgin içime doldu Saçlarının her teli aşkla saran bir koldu Bana olan tutkunun vefası da çok boldu Ne edem köşk sarayı huzuru sende buldum.
Bir dakka dahi sensiz bırakmadın gönlümü Tüm güçlüğü yendirip düze çektin yolumu Yaşama şevki verip us ’tan sildin ölümü Ne edem köşk sarayı huzuru sende buldum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Huzuru sende buldum… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Huzuru sende buldum… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli Şairim; Hayırlı vakitler diliyorum. Eserinizi severek okudum Bu güzel, akıcı, anlamlı ve güzel eserinizi kutlarım. Yüreğinize ve kaleminize sağlık Güzel yüreğiniz ve kaleminiz daim olsun. Selam ve sevgiler Sağlıcakla kalınız
Son derece mütevazi dizelerdi ve beğenilesi. Hayatın en değerli arayışına neşredilmiş çok manidar dizelerdi. Kaleminiz daim olsun. Saygı ve selamlarımla.
Ellerinize yüreğinize sağlık tebrik ederim kıymetli sayfanız dan güzel bir şiir okudum sizi bu güzel şiirinizden dolayı canı gönülden kutlarım iyi geceler huzur dolu mutlu yarınlar dilerim sonsuz saygılarımla...
okumak adına çok mutlu oldum bu güzel eserinizi değerli hocam en muhteşem duygu ve ırmağında yaşamın ne mutlu ne mutlu sevene içselleşen ateşin her kıvılcımına da değer hani
Karşına çıkan o maşuk sanki ikinci baharı yaşatmış gibi kalemin daim ilhamın bol olsun üstat. Nice şiirlere diyor esenlikler diliyorum. Saygı sevgi ve muhabbetle esen kalınız. Tebrikler.