(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR BEYİT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR BEYİT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzeldi hocam bu tür kişileri en güzeli sayın Ansızın'a bildirmek lazım iki sene önce de benzer şeyler yaşanmıştı yine, ki çocuk bir hece uzmanıydı bu ne ki, onu bile attılar. Yine de uyarıcı şiirler yazmak güzel... Yüreğinize sağlık hocam. Sonsuz saygılar...
Güzel bir beyit kısa ve öz ne güzel bir söz beğenerek okudum tebrik ederim ellerinize yüreğinize sağlık saygı değer hocam kutlarım iyi akşamlar SAYGILARIMLA...
Ben bu şairi tahmin edebiliyorum en az beş hesabı daha var ve seçkilerde hep onlardan geliyor, hatta bunu fark edince ben o kişiyi engelledim en güzeli bu ya da ansızına yazmak onlar gerekeni yaparlar...
Muslum bey kardeşim Hesap uzmanı derken meslek olarak hesap uzmanı de.ek istemedim. Mecazen kullandım. Yanlış anlasilmayi düzeltmek isterim. Saygılarımla
Muslum bey kardeşim Hesap uzmanı derken meslek olarak hesap uzmanı de.ek istemedim. Mecazen kullandım. Yanlış anlasilmayi düzeltmek isterim. Saygılarımla
;))))))))))))))))) NORMAL DEĞİLİZ MAALESEF ÜSTADIM PARANOYAK OLDUK 20 YILIN SONUNDA YOĞURDA LEKE SÜRÜLMEZ HESABI İŞTE BİZİMKİSİ HESAP UZMANI BURADA DA MI VAR;)))))))))))
Şiiri yanlış anlamışsınız. Şiir siyasi bir şiird değil. Bilakis joker hesaplarla kendi kendine puan veren sitede bir şair arkadaşımızı kasdetmektedir:))
Müslüm bey "HESAP UZMANI" değil, "SAHTE HESAP UZMANI" arada virgül yok. Yani sahte hesap açmada ve kendi kendine puanlar vererek Allah'ın her günü üst sıralara tırmanarak baş köşede oturmayı marifet bilen bunu alışkanlık haline getiren ve ve siz değerli siirseverleri aldatmayı marifet sayan ve nü bağlamda kendine bir rol biçen m,sürekli tekrara düşerek kendini avutan çakma puanlarla prim yapmaya calisan kişi ve kişiler kast edilmiştir. Hesap uzmanları meslek grubuna sonsuz saygılarımla. İlginize teşekkür ederim.
Şiiri yanlış anlamışsınız. Şiir siyasi bir şiird değil. Bilakis joker hesaplarla kendi kendine puan veren sitede bir şair arkadaşımızı kasdetmektedir:))
Ben bilgisayardan, defterin eski sayfasına değil, telefondan yeni sayfaya gitdiğim için, kimin ne puanı var sırası kaç göremiyorum.
Güne seçilen iki şiirin hemen alt sağ tarafında üyelerin seçtiği "günümün şiirleri" buttonu var. Orada O zat ne yazarsa yazsın 5-6 tane kendi kadrosu Onun şiirlerini seçiyor. Bir aydır komik bir manzara. Onun için 5 sahte hesabı olduğunu düşündüm.
Bugün forumlar bölümünde ANSIZIN bir film paylaşımı yapmış. Ben de o paylaşıma cevap olarak "günümün şiirleri" bölümünde her gün sahte rumuzlu aynı kişiden komedi filimleri izliyorum" diye yarı mecazi bir cevap yazdım. Umarım orayı mercek altına alıp ne demek istediğimi anlar.
Zaten farkederse o sahte hesapların hepsi yer ile yeksan olur. Ama bu da çözüm değil. Huylu huyundan vazgeçmez ve bu seferde başka sahte hesaplarla gelip Hançer Dayı olurlar )))
Allah akıl fikir versin alayına. Bekleyip göreceğiz. Yavaş yavaş taraftar da toplamaya başlamış çete....
Şiir ve şairliklerine değer verdiğim bazı şairlerin de dikkatini celbedip, sayfalarına çekmişler... Artık şiirinin(!) güzelliğine mi gidiyorlar, yoksa bir yorum beş puan geri döner mantığıyla mı orasını bilemem.
Ben 16 yıldır puana açmadım şiirlerimi. Puan için şiir yazmam, hatta eskiden sadece "kimlik onatlı üyeler yorum yapabilir" diye seçenek vardı. Şiirlerimde o seçeneği kullanırdım. Şimdi; "site üyeleri görebilir" diye seçenek var. Kısacası sahte hesap da olsa gelip yorum yapabiliyorlar. Ben şiirle alakası olmayan yüz kişiye peşpeşe harfi harfine yapılan kopya yorum görürsem, hemen siliyorum ki anlasınlar, uzak dursunlar, kendi ayarında olanlarla al-gülüm oynasınlar diye.
Asl olan şiirin kendisidir Şairin edebi duruşudur.
Puan muan benim için şiirin ölçüsü, duyguların değeri değildir.
Şiir şiir olmayandan sonra 1000 puanı olsa Nobel edebiyat ödülü mü alacak? Baştan sona hatalı şiirlere bile önüne gelen 5 puan veriyor.
Normalınde bir öğretmenin aydın kişiliği olması ve bunları bilmesi gerekir. Yoksa onun yetiştirdiği öğrencilerin durumunu düşünmek bile istemiyorum.
Eyvallah İyi akşamlar diliyorum Şiirle, erdemle kalınız.
Kısa ve anlamlı beyit bile bu kadar yazışmamıza vesile olduğu için, teşekkürler Sakin bey. Kaleminiz daim olsun...
Hilmi bey haklısınız aynı şeylerden muzdarip bir durum var. Ne ahlak nevsaygi ne de edep var. Dayı, Naci, gazi mazi serbestlik aldı başını gidiyor. Yanlışınız var. Dayının 5 değil 9 sahte hesabı var. Dün siirine bir bakın Allah aşkına şiir desem şiir değil. Yazi desem yazı değil toplam 12-13yorum puan var. 9 tanesini kendisi yazmış. Ansızın seyrediyor. Adam elinde Çay bardağı ile guguk kuşu gibi günse 18 Saat orada bekliyor. Yorumlar klişe aynı. Üyelik aynı tarihlerde. Şiiri yok. Hep güne siçiyor. İnsan aklıyla alay edercesine . Yazık platform giderek kirleniyor. Şimdi nalciya bir bakın. Adam yılda 200 şiir sarmaliyor. 190 tanesinde birinci oluyor. Bu matematik ilmine bile aykiri. Esyanin tabiatina aykiri. Boyle bir şeymumkun degil. Adam hiç bir zaman ikinci üçüncü olmamış. Adam bundan mutlu oluyor. Allah ıslah etsin. Saygilarimla
Ben her şeyin farkındayım. O beyitleri de okudum. Diğer yazılanları da. Sinir olduğum için, ilk defa bu konuda yazdım (biraz da argo oldu çok özür ama hakettiler) Ne başsağlığı var ne bayram kutlama var, delinin mokunu bellediği gibi: "güzel şiir okumuş da arkadaşını kutlarmış" hiçbir şiiri okumadığına kalıbını başarım.
Şair müsvettesinin biri resmen şiirinde Türkiyeye küfrediyor. Onun bile altında; güzel şiir okudum, arkadaşımı kutlarım filan. İnsan bu kadar ikiyüzlü vurdumduymaz olamaz. Anam öldü diyene de babam öldü diyene de başsağlığı yok. Hep aynı tekerleme... Kadın sevdiğine özel şiir yazıyor, gidip kadının şiirini bile arkadaşım filan diye edepsizce kirletiyor.
Diğerleri (o D. dayı olan, şiir diye sayfasını 1500 nokta ile dolduran gerzek, başlı başına ayrı bir çete. İnternet cafe de kendisine imece mi tutmuş yoksa kendisi mi (5 sahte rumuz) ne idüğü belirsiz sahtekar ayrı bir vukuat zaten.
Zannediyor ki kimse bilmeden atımızı oynatır, eğleniriz diye ortalıkta dolaşıyor.
Sitede herkesin gördüğü bildiği şeyi yönetim görmüyor mu sizce?
Bence bilip göz yumuyorlar gibime geliyor. Kalabalık olsun, site trafiği artsın diye mıdır nedir artık...
Edebiyatı ve bu güzelim ortamı kirletmeye hiç kimsenin hakkı yok. Bu sitede herkese yer var ama, insanların aklı ile, sabrı ile dalga geçenlere yer yok. Er geç silinip tarihe karışacaklardır. Bunu da buraya not düşüyorum.
Ya edebiyle şiirlerini yazıp, her şiire maydonoz olmazlar ya da alayını deşifre edip hakettikleri cevabı veririz.
Burada şiirinde hatalarını gösterdim diye bana hakaret edip, sonra da engelleyen biri var. O'nu da mercek altına aldım. Çevrenizde dost görünenlere dikkat edin derim. Bizim sosyal tecrübemiz, herkesi attığı tek adımdan tanır ve portresini çizer. Anasayfada ilan eder sonunda. Umarım buna mecbur etmezler!
Biz birisiyle uğraşırken bir diğeri çıkıp geldi. Üstelik birincisi herkese ayrılıyorum diye yorum yazdığı hâlde ertesi gün devam etti bu konuda dürüst olan sadece Lüzumsuz oldu onun dışında kimse olmadı sözünü tutan. Ben ikisine de ilham kaynağı oldukları için şiirler yazdım ama hiç tınlamadılar:) Şiir zevkini öldürmekten başka bir şey yapmıyorlar. İyi akşamlar diliyorum. Selam, sevgi ve saygılarımla.
UĞURLAR OLSUN!💐 DAYI DA DAYIYMIŞ HA! ☺️ MÜPTELÂ 🥴 🌸3 Boyutlu 3 Beyit🌸 ALLAH ISLAH EYLESİN! 🤲 DUYARLI ŞAİR ✍️
☘️ DÖRT BEYİT ☘️ DELİDİR NE YAPSA YERİDİR
DELİ 🥳
Sözünde duran insan, sözünün hep eridir Akıl başta değilse, ne yapsa da yeridir
YALANCI 🤥
Yalancının yalanı yarına kadar kalmaz Doğruyu söylese de kimse ciddiye almaz
DİLENCİ 😛
Kafası kel olana gerekir mi şampuan Şairin dilencisi ister durur beş puan
SADIK 👍
Lüzumsuz olsa bile sadık kalır sözüne Dağı bile devirir, laf getirmez özüne
Bu arada "günümün şiirleri" bölümünde her gün 5-6 sahte rumuzlarla kendisini seçen zirtapozu ANSIZIN'a forum bölümünde yazdım. Bakalım bu gece de aynı tiyato sahnesini görecek miyiz )))
Nalcıyla uğraşırken sahte dayı çıkıyor o gidiyo başka ayı çıkıyor. Kendi kendilerine puan verip , her sayfaya kene gibi tebelleş olup güya okuyormuş gibi yorum yapmalar... Sahte hesapları ile 5-6 jokerle bı *oka benzemeyen şiirlerini güne seçilenlerde sergilemek.... Daha neler. Nerdeyse herkes farkında ama Ansızın siteyle ilgilenmek yerine bol film seyrediyo )))
Ben kolayını buldum. Sayfama bir kaç kez geldiler ve terleri kurumadan yaptıkları çöp yorumu anında sildim. Birkaç kez silmeme rağmen yine geldi yine sildim.
Adamda eşşek derisi gibi yüz var babam Bir de öğretmenmiş. Mikeyim senin öğretmenliğini ))) sitenin yüz karası!
Ama az kaldı Mayıs ayında tüm puanlar silinecek. Emekleri boşa gidecek. Ne ya bu? Şiir veya beyip eklemediği zamanlar kafa dinliyoruz. Bir iki beyit ekledi mi hiç uyumuyor 7-24 yemeden içmeden sıçmadan şiir altlarını kirletiyor.
Onun yüzünden yeminle şiir okuma zevkim filan kalmadı.
Neyse hazır konu açılmışken iyice içimi döküp rahatladım...
Pes valla!! Site site olalı böylelerini görmedi. 16 senedir buradayım. Billa böyle rezillik hiç görmemiştim.
Saygıdeğer üstâdım, Hiç güleceğim yoktu, benim bugünkü şiiri tekrar oku sen de gül 😂 Osman Akçay üstâdım açıklama yapmış burada da çok iyi tanıdığın hala da puan vererek ekmeğine yağ sürdüğün kendisi de sahte hesaplarla kendini en üste çıkaran sahte hesap uzmanları var kolay keklenmişsin 🍰 sağlık olsun :) Selam ve sevgilerimle.
Yine de uyarıcı şiirler yazmak güzel...
Yüreğinize sağlık hocam. Sonsuz saygılar...